Nejúčinnější kombinace kardia a posilování při hubnutí

88
14.6.15 08:23

Nejúčinnější kombinace kardia a posilování při h

Ahoj holky, chci zhubnout okolo 5 kilogramů a vytvarovat postavu. Mám doma k dispozici eliptical a pak samozřejmě youtube. Jak prosím bude nejúčinnější cvičit? Chtěla bych cvičit cca 4 krát týdně okolo hodiny. Ale nevím jak cvičení správně zkombinovat. Bude lepší 2 krát týdně eliptical a dvakrát týdně posilování? Nebo kardio a posilování zkombinovat?

Moc děkuji za odpovědi :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

14.6.15 08:33

Já myslím, že je super to zkombinovat. Já cvičím podle Jillian Michaels, ta má dobré videa na kardio + posilování :). Když jsem podle ní cvičila každý den 30 minut, tak po měsíci šlo opravdu vidět, že se tělo zpevnilo. S elipticalem zkušenost nemám.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3243
14.6.15 09:09

@Kelly33 určitě kombinovat, začít kardiem a pak posilovat. ALe nejlepší zkušenosti mám s Jillian Michaels, ta kombinuje posilování a kardio v cyklech několikrát za sebou, cvičen ítrvá půl hodiny a když budeš cvičit každý den, tak je to brzy opravdu vidět Já jsem to loni ještě protahovala, že jsem si předtím zacvičila na stepperu nebo rotopedu, pak dala Jillian a pak jsem ještě posilovala extra sama břicho + zadek a nohy a do měsíce jsem byla jinej člověk - taky mi šlo o pár kilo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
88
14.6.15 09:23

Holky děkuji, ale já jillian cvičila a strašně se mi nafoukly stehna :( mám problém, při takových to cvičeních, spíše mi vyhovuje pilates a kalanetika

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
88
14.6.15 09:23

A jak dlouho tak dělat kardio a jak dlouho posilovat? @barca77

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
108
14.6.15 09:30

Záleží na tobě jak budeš chtít. můžeš jeden den posilovat a druhý den cardio, nebo to můžeš zkombinovat, ale pak bych nejdříve posilovala a pak cardio, protože až po 20-30ti minutách se odbourává tuk.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3243
14.6.15 09:58

@Kelly33 já jsme dělala cca 10 min kardio, pak Jilian, pak jsem třeba 10 - 30 minut ještě posilovala, podle nálady. Pustila jsem si u toho nějaký film nebo seriál

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.6.15 12:02

Kardio nedělám samostatně, tuk se začíná pálit až po nějakých 20-30 minutách, a dělat ho hodinu, abych vůbec něco spálila, se mi zdá prostě šílený :zed: Já cvičím ve fitku, nejdřív cca 10 minut pás nebo obitrek na zahřátí, pak silový trénink a až po něm zhruba 30 minut kardio v tepovce. Takhle mi to radila trenérka, posilováním se prý vyplavuje tuk do krve a tím kardiem se odbourává. Hodně jsem četla o hiitu, kdy se střídají intervaly s vysokou a nízkou tepovou frekvencí. Ta půlhodinka hiitu by měla být prý účinnější než hodina ve stálé tepovce, ale ještě nemám dlouhodobě odzkoušeno. Jillian mi nesedla, na mě je to její kardio moc skákací a zadejchávací a to prostě nesnáším :D No a ještě jedna podstatná rada - neřiď se váhou!!! Cvičit jsem začala v listopadu, na váhu jsem sice přibrala 4kg, ale kalhoty mám o dvě velikosti menší. :) Přeju hodně zdaru!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1606
14.6.15 12:11

Ahoj, me se nejvic kdysi osvedcil obycejny beh, sklapovacky, kliky a drepy ci vypady. Vzdy 3krat tydne, nejdriv beh na zahrati cca 20minut a pak 10minut posilovani. Ale nejlepsi na vytvarovani postavy je plavani :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.1.16 11:28

Ahojte, oživuji tuto diskusi, protože ač jsem myslela že se začínám orientovat, tak jsem se zas začla ztrácet. Potřebuji něco zhubnout. Pořídíla jsem si běžecký pás a dělám rychlou chůzi 45 min. Bylo mi řečeno držet si tepovku, a budu spalovat tuky. Pak mi zas někdo řekl, že tělo z tuků začne brát po 20 minutách kardia (tedy chůze na páse), TAKŽE minimální doba je 20 min. To je teda první věc které nerozumím. Pokud začnu spalovat po 20 minutách, tak přece min. doba nemůže být 20 minut, ale teda aspon 30 minut - pak tedy spaluji 10 minut??? Nebo to chápu špatně?

Další nejasnost - viz příspěvěk který jsem nacitovala níže - píše se tam o kardiu ve cvičení Jilian M. Ale tam to kardio přece trvá jen pár minut, pak je vystřídáno posilováním, a navíc při tom jejím kardiu v tom cvičení mám tepovku naprosto ale naprosto někde jinde než v aerobním pásmu.

Jak to tedy je prosím prosím? Jak dlouho šlapat na tom páse aby mi to k něčemu bylo? Popř. kdybych teda chtěla i posilovat, na to už moc čas nemám, ale kdyby, tak před pásem nebo po?

@barca77 píše:
@Kelly33 určitě kombinovat, začít kardiem a pak posilovat. ALe nejlepší zkušenosti mám s Jillian Michaels, ta kombinuje posilování a kardio v cyklech několikrát za sebou, cvičen ítrvá půl hodiny a když budeš cvičit každý den, tak je to brzy opravdu vidět Já jsem to loni ještě protahovala, že jsem si předtím zacvičila na stepperu nebo rotopedu, pak dala Jillian a pak jsem ještě posilovala extra sama břicho + zadek a nohy a do měsíce jsem byla jinej člověk - taky mi šlo o pár kilo.
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16982
8.1.16 12:45

Myslím, že těch prvních 20 min trvá zahřátí - nastartování organismu, pocení a pak se teprve začínají spalovat tuky :think:

Hiit od JM je koncipován na tom, že „zmate“ tělo tím, jak často se tam střídá kardio a posilování. Ostatně ona sama to tam popisuje, že program je sestaven tak, aby zmátlo tělo a to hublo (zpevňovalo se ) v co nejkratším čase. Proto je to tak účinné ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.1.16 12:49
@terulína píše:
Myslím, že těch prvních 20 min trvá zahřátí - nastartování organismu, pocení a pak se teprve začínají spalovat tuky :think:Hiit od JM je koncipován na tom, že „zmate“ tělo tím, jak často se tam střídá kardio a posilování. Ostatně ona sama to tam popisuje, že program je sestaven tak, aby zmátlo tělo a to hublo (zpevňovalo se ) v co nejkratším čase. Proto je to tak účinné ;)

No to bych chápala, ale nechápu pak teda tu formulaci, kterou běžně všude čtu, že tedy je potřeba tu aerobní činnost vykonával min. 20 minut. Protože pokud ji budu vykonávat 20 min, tak tedy nespálím nic přece. Pokud to bude 21 minut tak budu spalovat 1 minutu.. v tomto prostě mám zmatek. Jak dlouho „chodit“, aby to mělo efekt.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16982
8.1.16 13:07

Pokud chodíš/běháš těch 45 min, tak na to jdeš správně.
Rozumím tomu tak, že po 20 min se tělo nastartuje a pak spaluje i při běžném pohybu (nejen cvičení). Ale určitě je účinnější cvičící pohyb 45 min ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.1.16 13:17

@marmelada78 Moc to řešíš. Tělo spaluje nonstop jak tuky, tak cukry akorát s tepovkou se mění poměry. Zkus si přečíst toto: http://www.f-sport.cz/print.php?…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.1.16 13:31
@SlečnaVeStínu píše:
@marmelada78 Moc to řešíš. Tělo spaluje nonstop jak tuky, tak cukry akorát s tepovkou se mění poměry. Zkus si přečíst toto: http://www.f-sport.cz/print.php?…

Super odkaz, moc děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama