Nemám obvodního lékaře

Anonymní
10.9.20 12:49

Nemám obvodního lekare

Ahoj holky.. je mi 20..4 roky jsem nebyla u lekare.. a ted jsem tehotna a potřebuju razítko do. tehu..prukazky.. dřív jsem měla lekare tam kde jsem bydlela ale teď bydlím 100km daleko..vůbec jsem nevěděla jakeho lékaře mam tak moje babička se byla zeptat u kterého vy ze jsem byla… když se tam na mě ptala lékařka rekla ze uz me dala pryč..cos je normální byl to dětský lékař.. ale je divné ze rekla ze nema ani moji kartu…ze si mam najit jineho a on me musi vzit.. :nevim:… a přece kdyz se budu chtít registrovat u lekare ten přece bude chtít moji kartu…??

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5237
10.9.20 12:52

Razítko do prukazky nepotrebujes, porodis i bez něho. Tvoje karta určitě někde bude, v nějakým archivu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2842
10.9.20 12:59

Normálně se někde zaregistruješ a nahlásíš u koho jsi byla registrovaná předtím. Tedy nahlásíš toho dětského lékaře. A ten nový lékař si napíše o dokumentaci. Někdy se stane, že nám původní lékař dokumentaci nepošle, tak pak jí prostě nemáme. Razítko do průkazky sice nepotřebuješ, ale je dobré si nějakého lékaře najít. Kdybys třeba byla nemocná tak abys měla kam jít.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1405
10.9.20 12:59

@JancaS84 no to je rada 🙄 ano nepotřebuje, ale lékař by měl provést prohlídku, mě třeba posílal na EKG a ultrazvuk, kvůli šelestu na srdci co mám, asi tam ty kolonky v prukazce k něčemu jsou, to pak ani nemusí chodit na kontroly ke gynekologovi, bez nich taky přeci porodí. A pro zakladatelku, ano vezme tě i bez karty, tu moji někde ztratili.Jen jim nahlásis kam jsi naposledy chodila k lékaři.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.9.20 13:02

Aha..no nejraději bych nikam nesla jen kvuly razítku..ale jsem ve 34tt a sestra od gyn… mi stále říká kde mam to razítko ze ho musím mít.. :roll:

• Citovat
  • Nahlásit
1798
10.9.20 13:03