Nemůžu najít práci kvůli dálkovému studiu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Attila8
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.14 19:21
nemůžu najít práci kvůli dálkovému studiu

Ahoj holky, mám trápení. Dálkově studuji Trivis a nemůžu najít práci jsme ve druháku, takže mě vlastně ještě čekají téměř dva roky studia, no rok a půl…teď jsem týden na pracáku a kamkoliv pošlu životopis jdu na pohovor atd tak jako že jo šance by byla ale jakmile se zeptají na studium a řeknu že dvakrát do měsíce musím jet na celý den do školy nevezmou mě ikdyž se na práci hodím a mám praxi :( co mám dělat? na školu se vykašlat nechci, byla bych sama proti sobě a akorát bych neměla už jinou šanci než makat někde na směny u pásu :( :( jak jste to dělaly vy? co jste dálkově studovali? k policii mě nevezmou ani k ačr…nemám na to dispozice a asi by mě to ani nebavilo a navíc k pčr nemám maturu a ikdyž si ji dělám tak nezájem, nemám známosti a bohužel nemám možnost mít někde tlačenku :(

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
zichisek
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.14 19:24

Podle mě, když bys pracovala v oboru jako studuješ školu, tak by s tím problém být neměl. Já takto studovala VŠ pedagogickou a učila ve školce a měla jsem dokonce nárok na nějaké studijní volno navíc.

Moncinas
Kelišová 7267 příspěvků 22.10.14 19:26

Na to asi neexistuje jiná rada než hledat a hledat. Já to měla podobně, jen jsem teda studovala dálkově magisterské studium a škola byla o víkendu, ale i vždy jeden pátek v měsíci a taky mě od x pohovorů vyrazili a nakonec jsem našla práci, kde mi ty pátky dali na studentské volno, takže mi za ten pátek šla výplata normálně a nešlo mi to z dovolené.

Attila8
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.10.14 19:26

@zichisek no já mám právě obor obrana a ochrana a jak říkám dokud nebudu mít papír o maturitním vízu, tak se semnou nikdo zatím bavit nechce…

Svistice