Nenastoupila jsem na neschopenku - bude problém?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
bambooska
Závislačka 2515 příspěvků 04.11.14 10:46
nenastoupila jsem na neschopenku-bude problém?

Ahoj, před měsícem mi banka odmítla hypotéku-kvůli ní jsem nebyla na neschoepnce..a tak jsem na ni teda nastoupila. Jenže jsme našli jinou banku u které mi to možná projde a to v době, kdy už jem měla vyplněné nemocenské lístky a měla je odevzdat zaměstnavateli. Volala jsem tedy účetní že na neschopenku nenastoupím a co tedy s papírky.. řekla ať je tedy vyhodím a je to..
jenže mi nedošlo zavolat i na gyndu. Nevím, zda doktor tyto papírky taky někam neposílal..už je to měsíc…
bude z toho nějaký problém? nebo je to fuk když jsem to nikam nedala? Na neschopenku budu nastupovat hned jak mi hypo pustí..

Reakce:
hellivete
Zasloužilá kecalka 688 příspěvků 04.11.14 10:56

Pokud vím, tak lékař posílá kopii neschopenky sociálce (CSSZ nebo PSSZ - evidence nemocenského a důch. pojištění). Tak bych to zkusila vyřešit nejdřív u lékaře a pak případně i tam, jinak by opravdu mohl být malér, kdyby tě evidovali jako nemocnou a přišli tě zkontrolovat.

H8N2O4S
Ukecaná baba ;) 1017 příspěvků 04.11.14 10:57

Doktor to odevzdává na sociálce, teď se jim to nespáruje a budou zkoumat co a jak dál. Jen tedy nerozumím tomu, že na neschopenku ne/chodíš podle hypotéky a ne podle toho, jestli ji potřebuješ nebo ne (neschopenku, ne hypotéku).

lasička1
Echt Kelišová 8190 příspěvků 04.11.14 11:12

@bambooska Nevím,ale vždy to beru tak, že je můj zdravotní stav špatný a nemůžu pracovat, tak jdu na neschopenku. Když mě nic není, tak pracuji. Neznám chorobu, u které bych sama rozhodovala teď na ní nastoupm, nenastoupím, nastoupím…

MilijonDolarBejby
Echt Kelišová 8560 příspěvků 04.11.14 11:18

Myslim, ze to problem je. Doktor to posila na socku. Tak jedine neschopenku ukoncit :nevim:

Anemary
Kecalka 352 příspěvků 04.11.14 11:20