Nenávidím sex

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.04.19 23:13
Nenávidím sex

Ahoj HOLKY :) potřebuju poradit nebo aspoň nějaké názory. S přítelem jsme spolu 5 let bydlíme spolu skoro od začátku vztahu. Jenže mě teď sex apsolutně nezajímá. Vlastně skoro celých 5 let beru HA, když jsem začala užívat HA tak chuť na sex se snížila ale přez to jsem se i těšila a měla i své choutky kdy jsem po přítelovi šílela a i přez občasnou “nechuť” jsem si sex užila. Ale teď ty 3 měsíce hrůza na sex ani pomyšlení, jakýkoliv náznak k sexu od přítele se mi protiví hnusi je mi to odporný nenávidím to. Snažím se vždy odpoutat úplně pozornost na jiné téma, ale vždy když na to dojde tak jen kvůli přítelovi aby nebyl naštvaný. Mě to nic nedělá nudí mě to nebaví mě to radši bych dělala něco jiného než měla sex. Přítele se nijak neštítim, neustále se ho dotýkam všude možně hladím ho držím ho, potřebuju cítit to jeho tělo a jak z něj sálá teplo cítím se v bezpečí, pusinkuju ho ale jakmile má dojít k sexu je semnou konec. Ale největším paradoxem je, že se mi právě dost často teď zdaji sny kde s přítelem máme sex a já si to moc užívám a jako úplně po tom toužím ale v reálu to semnou ani nehne. Ty sny mám tak 2 měsíce 2× týdně. Přitom přítel je velmi pěkný chlap je sexy posiluje a je i hooodně hezky “ vybaven “.. :oops: tak nevím jestli je to délkou vztahu nebo ta antikoncepce už na mě tak dopadá… předem děkuji za odpovědi hezky večer :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Lucy75
Zasloužilá kecalka 856 příspěvků 21.04.19 23:17

A máš orgasmus? asi ti to neumí pořádně udělat? :mrgreen: zkuste jiné polohy, změnu prostředí, péčko, pomůcky, prostě Něco, co ti udělá fajn… podle psaní jsi ještě mladá, máš si sex užívat ;)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.04.19 23:19

@Lucy75 jo je mi 22. Orgasmus nemám protože, mě to proste nebaví nemám ani chuť mít orgasmus je mi to odporný. Přitom jsem vždy orgasmus s přítelem měla, jak jsem psala ty 3 měsíce teď jsou šílený nikdy jsem taková nebyla… nemám ani chuť měnit prostředí nic.. vydržela bych bez toho měsíce možná roky… :D

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.04.19 23:22

@Lucy75 je mi to i líto vůči pritelovi, že si třeba mysli ze mám nekoho jiného.. ale tak to není, nemám na to prostě chuť. :?

LaPaloma
Závislačka 2758 příspěvků 21.04.19 23:28

Na co brát HA, když nemáš o sex zájem? Vysaď to. Aspoň si ujasníš, zda to může být ten důvod. Pokud se to samo neupraví, tak bych zašla na gyndu a probrala to s doktorem. Chuť na sex je řízena i hormonálně, má na to vliv estrogen i testosteron. Musí to být v rovnováze. Brala jsi HA, kdo ví, co to s tebou udělalo. Na každého to působí jinak.

Příklad : když to brala moje sestra, tak za měsíc otekla a zvýšila váhu o 5 kg. Byla odulá i v obličeji. Tak to vysadila, a ten otok jí za další měsíc spadnul zpět. Nevěřila bych, kdybych to neviděla. Její tělo to odmítalo/nesneslo.
S tebou to může mávat zase jinak.

Lucy75
Zasloužilá kecalka 856 příspěvků 21.04.19 23:28

A něco se změnilo? práce, bydlení? denní režim? HA? to je ve tvém věku fakt divné…

Michelle_M
Závislačka 2605 příspěvků 21.04.19 23:32

Mně HA postupně dostala libido na nulu, řekla bych, že to taky začalo cca po těch dvou letech užívání. Málem mě to stálo vztah. Postupovalo to tak plíživě, že jsem si to vlastně plně uvědomila až poté, co jsem to přestala brát. Zkus vysadit, dát si nějaký čas na vyčištění a uvidíš, jestli dojde ke změně. Mluv o tom s partnerem, stejně budete případně muset pořešit jiný druh antikoncepce.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.04.19 23:32

@Lucy75 nezmenilo se nic… teda po novém roce jsem začala mít úzkosti+ deprese pláč z ničeho nic bez žádné příčiny, ale nyní je to už skoro Fuč je to už takové “ utlumene “…

LaPaloma
Závislačka 2758 příspěvků 21.04.19 23:45
@Anonymní píše:
@Lucy75 nezmenilo se nic… teda po novém roce jsem začala mít úzkosti+ deprese pláč z ničeho nic bez žádné příčiny, ale nyní je to už skoro Fuč je to už takové “ utlumene “…

Tak víš, proč to všechno máš. Deprese ke ztrátě chuti určitě stačí. Otázka je, proč je máš, jestli za tím není i ta HA. I když jsou moderní co nejslabší HA, pořád jsou to hormony navíc.

Micaella22
Ukecaná baba ;) 1359 příspěvků 22.04.19 00:51

Zmen HA. Mezitim bych ji na 3m celkove vysadila a udelala si pauzu. Kdyz na to bude chut tak si musite vzit gumu nebo dat bacha :P

růžový achát
Echt Kelišová 8086 příspěvků 22.04.19 06:06

H. Antikoncepce je fakt hroznej humus,, hormony v těle navíc…

Šáruší
Ukecaná baba ;) 2153 příspěvků 22.04.19 06:25

Udělala to antikoncepce. Změň ji, nebo úplně ideálně vysaď a používejte kondom. Vlastní zkušenost. Dělá ti to antikoncepce.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.04.19 06:31
@Anonymní píše:
@Lucy75 nezmenilo se nic… teda po novém roce jsem začala mít úzkosti+ deprese pláč z ničeho nic bez žádné příčiny, ale nyní je to už skoro Fuč je to už takové “ utlumene “…

Mě to dělala HA, úzkosti, deprese, totální nechuť k sexu, totálně protivná, manžel mě vším strašně rozčiloval…po vysazení, úplný obrat a vše se spravilo. A to jsem tu stejnou HA už brala dřív několik let a potíže jsem s ní neměla.

Annabela11
Závislačka 3628 příspěvků 22.04.19 07:07

@Lucy75 Tak určitě kdyz ji je sex odpornej bude koukat na pecko žejo…to same s polohama…bud je to diky HA nebo problem v hlavě… :nevim:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.04.19 07:10

@Annabela11 přesně tak… někdy jsem se i podívala, když jsem měla chuť :oops: teď absolutní NEchuť :nevim: zkusím vysadit a uvidím co to semnou udělá… děkuji za tipy a rady :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama