Partner mi s ničím nepomáhá

Anonymní
23.10.19 22:40

Není to ideální

Začnu. Děkuji za vyslechnutí. Mám přítele 7 let jsme spolu. Žijeme spolu už od doby co jsem byla student (příjem jen alimenty) potom jsem nastoupila do práce a teď nastoupila na mateřskou dovolenou. Jsem 36tt. Odjakživa to u nás v domácnosti bylo tak, že finance drží on. Já si vždy řeknu co potřebuju a to mám jinak si kupuju věci ze svých peněz. Přítel platí účty, nájem apod. vcelku všechno a po mě vlastně nechtěl platit nic. Platím svůj telefon a internet + drogerii a nějaké jídlo, ale většinu i teď platí přítel. No a já doma teda uklízím, vařím apod. a uvědomila jsem si, že mi vlastně s ničím moc nepomáhá. Občas něco, ale fakt málo. Když ho poprosim tak ne vzdy to udělá. Většinou přijde po týdnu domů (týden je na cestách) hodí si nohy na stůl, pustí televizi a co kde má v ruce tam nechá. Jde se koupat, svlékne se a hadry tam nechá. Neumyje si po sobě ani vanu nebo zaflakane umyvadlo. Vyprány a srovnány oblečení rozhází, ničeho si neváží že dělám. Když vařím, začíná mi vadit, že sedí, v ruce telefon, pohoda klídek a čeká až mu dám jídlo pod nos. Proč to ale píšu, já nevím zdali vůbec můžu něco říct, když nic neplatim, vlastně tu část vybírám na domácnosti, zdali to tak ten chlap bere? Mě totiž irituje, že když to neudělám, doma by byl bordel a to nesnesu. Jenže si už připadám spíš jako služebná. Když mu něco už řeknu, bere to jako buzeraci, že ani doma nemůže tohle a tohle… Já chápu, že po týdnu asi nemá náladu doma kmitat, ale mě by stačilo, třeba vzít si a uklidit, neříkám že by musel lítat a utírat prach každou sobotu :nevim:
Jinak asi vím, že to máme blbě zařízený, ale bohužel tohle vzniklo a drží se ho to. Byli jsme mladí a já až teď s nástupem na mateřskou zjistila, že to tak asi nepůjde ani finančně ani jinak s mimcem a jemu to asi vyhovuje nno :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
ontar
23.10.19 22:44