Neocate - do kdy příspěvek na recept?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Petrusska007
Ukecaná baba ;) 1281 příspěvků 06.05.19 14:33
Neocate - do kdy příspěvek na recept?

Hezký den,

Po úplném ukončení kojení a přechodu na Nutrilon a mléčné výrobky (ve věku 13 měsíců) jsem zjistila, že nám syn začal ubývat na váze, měl hrozné průjmy, neustálou rýmu a v noci dusivý kašel s výrazným zahleněním. Nejdříve jsem to přičítala zubům a nachlazení, ale když problémy neustávaly, napadla mne ABKM. Nasadili jsem bezmléčnou dietu Allergy Care a následně Neocate a všechny příznaky během 2 týdnů takřka zmizely. Nyní je syn bez průjmů, začal přibývat a v noci začal spát bez bolení břicha. Vzhledem k tomu, že je syn sice částečně na příkrmech, ale přesto vyžaduje mléko (3 denně), zeptala jsem se lékařky, zda je možné dát Neocate na recept, ale bylo mi řečeno, že se proplácí pouze do 5ti měsíců věku dítěte. Chci se tedy zeptat, zda je to skutečně realita a musíme se smířit s tou šílenou cenovkou 1500,– Kč za 400g balení Infant. :,( nebo zda se dá ještě ve 14ti měsících dítěte žádat o příspěvek na recept.

Reakce:
lucynka25
Echt Kelišová 9687 příspěvků 06.05.19 15:25

@Petrusska007 kamaradky syn pije nutrilon alergy care a pojistovna ji ho proplacela do 3let.

Cuddy
Neúnavná pisatelka 16357 příspěvků 06.05.19 17:40

@lucynka25 ale musí být ta alergie prokázána testy, což je problém, jelikož v tomto věku jsou často falešné negativní, přestože dítě příznaky má.

Tejule
Zasloužilá kecalka 915 příspěvků 06.05.19 18:12

Musí být prokázána alergie testy, hospitalizace, vyšetřování, odběry krve, expoziční test atp. Může ho predepisovat pouze gastroenterolog v pozdejsim věku.

andulina.h
Nováček 9 příspěvků 06.05.19 18:32