Neplánované těhotenství - foto-dokumentace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Yngvild
Nováček 7 příspěvků 26.12.16 12:50
Neplánované těhotenství a potrat - foto-dokumentace

Ahoj,

předně se omlouvám, že to píšu sem, ale nenapadá mě lepší způsob, jak to řešit.

Jsem studentka umělecké školy a pro svou foto-dokumentaci hledám dívku/ženu (klidně i pár), co neplánovaně otěhotněla a chce jít na potrat.

Tento projekt chystám pro jedno centrum ve Vídni, které se zabývá tématem potratu. Cílem dokumentu je zachytit realistickým způsobem kritickou situaci ženy (páru), kvůli kterému se pro to rozhodla/li a tímto destigmatizovat tohle téma, které určitým způsobem odsuzuje ženy v případech, kdy člověk nahlíží na věci jen z jedné strany mince.

Chtěla bych uchopit téma čistě dokumentárně bez jakéhokoliv ovlivňování nebo odsuzování a neutrálně podat takto složitý životní příběh.

Děkuji moc těm, co se mi ozvou na email: **@gmail.com

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

reinkarnace
Závislačka 4471 příspěvků 1 inzerát 26.12.16 13:18

@Yngvild no tak to hodně štěstí…nevím, jak se to dá pomocí focení lidí destigmatizovat :think: možná by nebylo špatné začít studiem sociologie a psychologie, než něco podobného pustíš do světa… :nevim:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.12.16 13:22

@Yngvild nějak nechápu, co chceš fotit? Můj utrapeny vyraz, neštěstí v očích, v pohledu tvář bez úsměvu? Fakt nevim.

Otehotnela jsem přes HA neplánovaně, děti už mám. Zítra mám termín miniinterupce a nechápu, co by mě přimělo se u toho nechat fotit. Bohužel si miminko nechat z vícero důvodů nemůžeme, což neznamená, že bysme nechtěli a rozhodně s tím nejsem smirena.
Anonym - choulostivé

reinkarnace
Závislačka 4471 příspěvků 1 inzerát 26.12.16 13:27
@Anonymní píše: