Nepravidelná MS ještě 9 měsíců po vysazení HA

2
15.4.21 18:17

Nepravidelná MS ještě 9 měsíců po vysazení HA

Krásný den všem :kytka:

V červenci jsem po dvou letech užívání vysadila antikoncepci a menstruaci mám doteď velmi nepravidelnou. Nejkratší cyklus měl 28 dní a doteď nejdelší 37.. Nyní je to ale již 39 den a MS stále nikde (test negativní). Chci tomu nechat ještě nějaké ty 3, 4 měsíce (aby to byl tak rok od vysazení) než to začnu řešit s gynekologem.

Před HA jsem menstruaci neměla nikdy na den přesně, ale vždy tak +- 3 dny.

Chci se vás tedy zeptat jestli je to možné že se tělo stále z HA vzpamatovává? Nebrala jsem ji zas tak dlouho a je to již 9 měsíců. Měla jste to některá taky tak?

Ještě před tím, než to začnu řešit s doktorem, chtěla bych vyzkoušet kapky Gynex. Vkládám do nich celkem velké naděje. :)

Děkuji za vaše názory a přeji nádherný den :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
63703
16.4.21 07:17

@Petra1223 ano, je možné.. Zkus gynex popr třeba kontryhelovy čaj. Ale ne každý má ms jako hodinky

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat