Nepřevzetí balíku od Lidl eshop

5.12.19 11:53

Nepřevzetí balíku od Lidl eshop

Ahoj holky,

vzhledem k tomu, že Lidl Eshop nenabízí možnost stornovat objednávku, která ještě nebyla ani od nich odeslána, ptám se - máte některá zkušenost, že jste vzhledem k faktu, že nelze storno, udělala to, že jste balík nepřevzala od dopravce?

Pokud ano, není za to ze strany Lidlu nějaký postih či poplatek?

Ptám se zde z toho důvodu, neboť na lince eshopu mi nikdo není schopen odpovědět. Na emailový dotaz jsem dostala nejasnou odpověď - „v případě nepřevzetí, se zboží vrátí k nám na logistický sklad“… ale na otázku, jestli je to jedna z možností, jak vlastně zrušit objednávku, či jestli jsou tam za to sankce, mi nikdo od nich není schopen odpovědět. :nevim:

Díky za vaše zkušenosti :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

23418
5.12.19 11:54

A proč to nevezmes a pak nepošleš zpátky?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3267
5.12.19 11:56

Mně se jednou stalo to, že mi tvrdili, že se to pokoušeli doručit, ale já jsme si to neprevzala, tak to vrací zpátky do skladu. O žádné sankcí se nikdo nezminoval. Blbý bylo, že já jsem ten balík chtěla, ale nikdo se nepokusil ho doručit. Dlouho jsem na něj čekala a když jsem se ozvala, stalo se toto…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.12.19 11:56
@pikola píše:
A proč to nevezmes a pak nepošleš zpátky?

Protože je to jednak zbytečný krok - převzít, zaplatit, a zase posílat zpět a čekat na vrácení peněz. Za další tou dobou nakonec ani nebudu k dispozici, abych to tak (i kdybych chtěla) mohla udělat…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2952
5.12.19 12:01

Pokud o tom nic nemaji ani ve smluvnich podminkach. Tak se asi nic dit nebude.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.12.19 12:12

Ahoj, já jsem si nepřevzala balík asi týden zpátky, byla jsem v zahraničí na pracovní cestě. Nic se nestalo, jenom poslali email, že balík se jim vrátil v pořádku a když jsi platila platbu předem tak Ti odešlou zpátky.

  • Nahlásit
  • Citovat
312
5.12.19 12:12

Nic se neděje. Já takhle nepřebrala už víc balíků (PPL to uložilo v depu v Berouně, protože na žádné pražské pobočce prý nebylo místo (!!?), tak jsem jim psala, že sorry, ale do Berouna nejedu, oni zase že sorry, ale do Prahy nejedou :lol: ). Je to bráno jako odstoupení od smlouvy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13224
5.12.19 12:18

Samozřejmě, že nic.
Zdvojila se mi u nich dráha objednávka. Okamžitě jsem jim volala a storno nejde. Takže jejich smůla. Přebrala jsem to na dobírku jednou, zbytek se jim vrátil.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.12.19 12:19

Holky díky moc za vaše zkušenosti :) :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.12.19 12:20

@Elen8 Přesně to se právě stalo mě :) Slovo storno objednávky je u nich, soudě dle jejich emailových reakcí, sprosté slovo :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8608
5.12.19 12:20

@CopatáCácorka přiznám se, te jsem jednou prostě nepřevzala. A nic se nestalo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3306
5.12.19 12:26
@pikola píše:
A proč to nevezmes a pak nepošleš zpátky?

To je přece nesmysl. Proč by měla platit dvakrát poštovné a ještě s tím lítat na poštu? Je slušná, chtěla to stornovat ještě před odesláním. Pokud to nelze, tak mají prostě smůlu, balík bych nepřevzala a svědomí bych měla čisté, když jsem se o to starala ještě před odesláním. Je to divné. Všude, kde jsem objednávala to šlo normálně stornovat, i když jsem toho nikdy nevyužila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.12.19 12:26

@g.sandova Díky za zprávu :) u nich právě člověk nikdy neví, v dnešní době kor… tak jsem se raději chtěla poradit :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5512
5.12.19 12:34
@Adrasteia píše:
To je přece nesmysl. Proč by měla platit dvakrát poštovné a ještě s tím lítat na poštu? Je slušná, chtěla to stornovat ještě před odesláním. Pokud to nelze, tak mají prostě smůlu, balík bych nepřevzala a svědomí bych měla čisté, když jsem se o to starala ještě před odesláním. Je to divné. Všude, kde jsem objednávala to šlo normálně stornovat, i když jsem toho nikdy nevyužila.

Jak litat na postu? To doneses zdarma do ppl parcel shopu a vsechny penize ti lidl vrati. Zadnou dopravu zpet neplatis.
Navic pokud objednala nad 1000,– (coz stejne vetsina objedna), tak ma dopravu zdarma ;)
Jinak souhlasim se zbytkem, taky bych neprevzala, navic kdyz nejsou schopni ani rict, jak to je :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12535
5.12.19 12:37
@Adrasteia píše:
To je přece nesmysl. Proč by měla platit dvakrát poštovné a ještě s tím lítat na poštu? Je slušná, chtěla to stornovat ještě před odesláním. Pokud to nelze, tak mají prostě smůlu, balík bych nepřevzala a svědomí bych měla čisté, když jsem se o to starala ještě před odesláním. Je to divné. Všude, kde jsem objednávala to šlo normálně stornovat, i když jsem toho nikdy nevyužila.

Dvakrát poštovné určitě platit nebude. Možná poprvé, pokud objednávala za méně než 1000kc. Zpátky se balík vrací gratis na nejbližším PPL shopu. Možná by to chtělo zjistit celé informace.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama