Nervy před zkouškou - studium při dětech

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.12.18 21:18
Nervy před zkouškou - studium při dětech

Ahoj holky,

ve čtvrtek mě čeká zkouška z angličtiny. Maturovala jsem, vše jsem okecala, ale gramatika mi nikdy nešla, té jsem se u maturity ladně vyhla. Zkouška, která mě čeká, je právě z gramatiky - písemná. Několik měsíců docházím 2× týdně k soukromé lektorce. Je vážně skvělá! Problém je, že studuji se dvěma dětmi (6 a 3) a nemám na to tolik času. Dcera už je ze školky 3. týden doma. Vše je závislé na tom, kdy se manžel vrátí z práce, takže když přijede pozdě, nedá se nic dělat. Ve studiu mě podporuje. Jiné hlídání nemáme - tchýně se nezajímá, má své záliby a má matka bydlí daleko a chodí ještě do práce. Ideálně kdybych mohla dělat nějaká cvičení každý den, ale to nejde.

Obě děti uspáváme, každý má vlastní pokoj. Dost často se stane, že dcera usne až kolem 22hod. - vždy se něco najde, co ji zlobí. Pak se budí kolem půlnoci a nespí třeba 2-3 hodiny. Vyžaduje, abych jí držela za ruku. Usne a jak se hnu, tak je vzhůru. Takže čekám, čekám…až z toho usnu. Syn se budí až k ránu kolem 5-6 hodiny a není problém - hraje si, kouká na pohádku, nebo ještě usne. Občas se vzbudí v noci a nechce být v pokoji sám, tak jdu k němu a ležím u něj v pokoji na zemi dokud neusne. Já vstávám kolem 5 hodiny, někdy dříve, někdy později a jdu se učit. Jenže jsem zjistila, že co takto ráno udělám je většinou špatně a nepamatuji si nic. Večer buď uspávám nebo usínám a jsem k. o. Už se na to nedokážu soustředit. Učím se většinou když muž dojede z práce a převezme děti.

Studuji něco, co je mým snem s budoucím uplatněním a zcela mimo můj dosavadní obor. Studuji Bc. i když jedno Bc. už mám…pro titul to rozhodně nedělám, ale proto, abych danou práci mohla dělat.