Neschopenka - nepochopení v zaměstnání

Anonymní
6.9.21 10:31

Neschopenka - nepochopení v zaměstnání

Dobrý den, po delším rozmysleni, jsem se odhodlala k vypsání své situace. Bohužel uz nějaký ten týden pobývam na neschopence. Při návštěvě restaurace jsem si domu přinesla campylobacter. Mela jsem horečky, šílené křeče v břiše, průjem s hlenem a krví. Proto jsem navštívila lékaře který mi naordinoval Normix. Nicméně vzorky byly stále pozitivní a tak jsem se nemohla vrátit do zaměstnání. Potřebuji 3 negativni výsledky, zatim jsem neměla negativni ani jeden :,(
Kolegové v praci jsou proto na me velice naštvaní, ze prece neni možné abych byla s „obyčejným“ prujmem tak dlouho doma.(směny za mě dělají zatím 2 týden) Omlouvám se jim, vědí ze me to moc mrzi a ze se snazim abych mohla co nejdříve nastoupit zpátky, bohužel oni to tak nevnímají a kdykoli maji moznost daji mi to jasne najevo. Pry kvuli me nemaji zadny zivot, protoze musi chodit smeny i za me a delat moji práci :( bojím se jejich reakce pokud budu mit stale pozitivni ster a budu pořád doma. Popřípadě co nastane az se vrátím zpet do zaměstnání :,( zajímalo by me, jestli jsou v právu oni, nebo ja?
Kdybych pracovala mimo potravinářství už bych samozřejmě mohla nastoupit zpět, takhle ale bohužel nemůžu. Take jsem si vyslechla že jsem vubec neměla chodit k lékaři, ze je jasné, ze kdyz mi najdou nějakou bakterii, ze budu doma dlouho 8o a jestli se hodlam vlastně vůbec vrátit.. Jsem z toho zoufala, myslela jsem ze jsou to kamarádi, ale jejich jednání mě velice zaskočilo :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9784
6.9.21 10:39

Tak tohle je ale problém zaměstnavatele ne tvůj. A že jsou kolegové naštvani, že jsou pořád v práci za tvoje směny, to je pochopitelné. Proto mají dostat zaplacený krásný přesčas, mají dostat třeba tvoje odměny a nebo další mimořádné prémie od zaměstnavatele, aby byli nasrani méně. Ale ten když na to úplně prdi, tak je to špatný.

• Citovat
  • Zmínit