Reklama

Neschopenka od začátku těhotenství.. těžká práce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.07.18 08:20
Neschopenka od začátku těhotenství.. těžká práce

Ahojky holky, chtěla jsem se zeptat,, včera jsem na tt našla II čárky a mám obrovskou radost.. A chtěla jsem znát vaše zkušenosti. Pracuji jako skladnice ve skladu kde se lakují a balí doplňky na střechu..Je to fyzicky těžká práce( neustále nošení těžkých krabic) i psychicky ( chystání objednávek)Myslite že by byla možnost aby mi Dr na základě tady toho vypsal neschopenku? Přeřazení na jinou práci tam není možné.. děkuji za odpověď :)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

paola white
Extra třída :D 12747 příspěvků 14.07.18 08:23

doktor to asi udělá, ale jen pro informaci zaměstnavatel má povinnost tě přeřadit na pozici vhodnou pro těhotnou (s tvým současným platem) nebo tě musí nechat doma za 100% platu.
Pokud půjdeš na neschopenku tak budeš mít vycházky pár hodin denně a zůstaneš doma za 60% tak si to dobře promysli

Hanulka2016
Ukecaná baba ;) 1787 příspěvků 14.07.18 08:27

@paola white jen doplnim, ta neschopenka uz takova bida neni. Po 60dnech je na 65% a po 90dnech na 72%. Samozrejme lepe byt doma na 100% a bez omezeni :)
Me samotnou prekvapila nemocenska. Nikdy jsem nemarodila a zila v tom, ze umreme hlady, ale tak nejak zase usetrene naklady na dojizdeni atd.,

Šarlota4
Echt Kelišová 9626 příspěvků 14.07.18 08:32

Nech se preradit na lehci pozici, pokud ji pro tebe nemaji, mas pravo byt doma za plnou mzdu. Je to vyhodnejsi nez mit jen vychazky.

Denise93
Kecalka 115 příspěvků 14.07.18 08:33

Já pracovala jako obsluha, takže stání celý den, hned co jsem oznámila v práci těhotenství (nutno mít od doktora nějaký potvrzení nebo těhotenskou průkazku) mi směny zkratili a přidali mi víc administrativy.

ka2ka
Extra třída :D 12651 příspěvků 1 inzerát 14.07.18 08:38