Neschopenka vs žádat o 100% plat a být doma

22.3.21 22:42

Neschopenka vs žádat o 100%plat a být doma

Dobrý den milé maminky, nebo nastávající maminky.
Moc vás prosím o radu. Jsem ve 4 měsíci a rozhodla jsem se, že už půjdu marodit. Pracuji jako v servírka ve zdravotním zařízení. Už pociťuji na sobě, že to začíná být náročnější. Dnes jssem si pořádně sedla k netu a dočetla jsem se, že pokud mi zaměstnavatel neposkytne lehčí práci, tak můžu být doma na 100%. Moc vás prosím. Do téhle práce bych se chtěla po MD v vrátit. Tak nechci zbytečně dělat dusno. Je lepší jít marodit (zaměstnavatel s tím počítá že od dubna), nebo mu zitra říct o 100% platu pokud nebudu přeřazena? Já nechci být sprostá a nechci si zbytečně udělat peklo. Prosím poraďte mi jak by jste to řešili? Nebo co by bylo pro mě nevýhodné kdybych byla doma na 100%kvůli překážce v práci?
Děkuji za odpověď 🙂

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
22.3.21 22:48

Upřímně jsem o tom „být za 100%platu doma“ četla jen zde, ale jen jako „radu“. Nikoli jako zkušenost, že by to tak opravdu někdo zažil.. Ještě jsem zde prostě nečetla, že by někomu bylo „vyhověno“ a nerozházel si to v práci.. Já dělala ochranku, 12hod. směny venku, za každého počasí, šla jsem automaticky na neschopenku, jelikož by mě neměli ani kam přiřadit a teda ani by mi nehrozilo, že by mi dali 100%platu :D

A takto to potom vrhá to negativní světlo na všechny rizikově těhotné.. Protože člověk dostane neschopenku už jen z hlediska práce, né jen proto, že by opravdu žena měla problémy.. Pak ty co mají opravdu rizikové nikdo moc nebere vážně.

Ale opravdu jsem se ještě nedočetla, že by to někdo zažil..

Anonym z důvodu min. zaměstnání.

• Citovat
  • Nahlásit
9231
22.3.21 22:52

Tak hlavně aby se rozhodl stejně i tvůj doktor a neschopenku ti napsal. Na to musí být zdravotní důvod.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32526
22.3.21 22:53