Nespí se mnou, protože se bojí

Anonymní
20.11.20 20:00

Nespí semnou protože se boji

Ahojte, trápí mě už dlouho jedna věc a to je to že přítel semnou nechce spát, nebo spíše spíme spolu ale pouze občas. Mě je 21 let a jsem studentka jemu 27, nebydlime spolu vídáme se skoro každý víkend když to jde… přítel má svůj BYT mám tam plno svých věcí.(vím ze nikoho nemá) Když jsem se ho ptala proč to tak je tak mi odpověděl nechci ti zkazit budoucnost protože vím ze studujes a nechci ti přerušit školu.
Antikoncepci sice neberu jelikož ze zdravotního důvodu ji brát nemohu ale je přece plno jiných další ochran…
co si o tom myslíte?
Ještě bych chtěla zmínit ze jsme spolu necelý rok

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
301
20.11.20 20:11

Sex spolu občas máte, každý nechce sex denně. Ze začátku by to mělo být, ale on to má jinak.

Příspěvek upraven 20.11.20 v 20:12

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8933
20.11.20 20:11

To je ujetý a divný. Zdravý mladý muž má chtít sex denně navíc se svojí přítelkyní. Něco podobného jsem kdysi zažila a byl na mladší a sexuálně jsem ho nepřitahovala a ve finále jsme se rozešli. Za tím něco je

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
329
20.11.20 20:13
@Anonymní píše:
Ahojte, trápí mě už dlouho jedna věc a to je to že přítel semnou nechce spát, nebo spíše spíme spolu ale pouze občas. Mě je 21 let a jsem studentka jemu 27, nebydlime spolu vídáme se skoro každý víkend když to jde… přítel má svůj BYT mám tam plno svých věcí.(vím ze nikoho nemá) Když jsem se ho ptala proč to tak je tak mi odpověděl nechci ti zkazit budoucnost protože vím ze studujes a nechci ti přerušit školu.
Antikoncepci sice neberu jelikož ze zdravotního důvodu ji brát nemohu ale je přece plno jiných další ochran…
co si o tom myslíte?
Ještě bych chtěla zmínit ze jsme spolu necelý rok