Nesvatební horečka, aneb jak na svět z vesela?

beruska70007
8.8.13 11:32

Nesvatební horečka aneb jak na svět z vesela?

Dobrý den,
chtěla jsem se tu spíš vypovídat nežli se ptát na rady, neboť na toto rada není.
Je mi 22 let, přítelovi 21. Jsme spolu tři roky a žijeme spolu dva. Všechno je krásné, rozumíme si. Bohužel žití mi do hlavy vehnalo spoustu přání a s tím i miminko a svatební obřad. Vzhledem k tomu, že studuji a do toho pracuji, rozhodli jsem se s děťátkem počkat ještě dva roky. To je myslím si rozumné. Jediné co jsem chtěla, byl manželský svazek. Byl mi slíben už před rokem. O Vánoce jsme to oznámili mým rodičům i s datutem. Tatínek brečel radostí. Nicméně po tom, co si přítel (sám!) promluvil se svými rodiči, kteří ho vedou k tomu, že he příliš mladý, řekl mi, že si mě vezme, ale že by i rád počkal rok, dokud i on a jeho mamka nedostudují. Souhlasila jsem, a tak jsem letos v létě na dovolené očekávala vysněnou žádost o ruku. A copak se asi nestalo, znovu mi řekl, že chce ještě počkat dva roky! Já tomu absolutně nerozumím, prý je mladý a okolo něj se nikdo nežení. Ale přeci jestli někoho mám rád/a, tak si ho vemu nezávazně k okolí ne? Nehledě na to, že už sme dál a to jak finančně tak i s tím, jak dlouho spolu žijeme. Vím, že na něj nemohu a nesmím tlačit. Jenomže to tak bolí, že se chce věnovat jen kariéře a užívat si, aniž by pro mě něco takového udělal. Obzvlášť když tvrdí, že svatba nic neznamená a nic nezmění. Jsem smutná a snažím se na to nemyslet. Slíbil mi, že za dva roky si mě vezme, že ví, že se mnou chce být. Ale už ty sliby dvakrát dával a nic.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6955
8.8.13 11:37
@beruska70007 píše:
Dobrý den,
chtěla jsem se tu spíš vypovídat nežli se ptát na rady, neboť na toto rada není.