Neúspěšné hubnutí

Anonymní
25.2.21 18:30

Neúspěšné hubnutí

Ahoj holky, mám takový problém, co mě trápí a potřebovala bych radu. Za poslední půlrok jsem přibrala cca 7 kg a na začátku února jsem si řekla, že je čas začít něco dělat. Snažím se jíst pravidelně po malých porcich a hlavně jsem začala cvičit. Cvičím každý den. 4× v týdnu cardio - 40 min a 3× v týdnu 20 min posiluji. Výsledek mého snažení je zatím takový, že jsem další 2 kg přibrala 😭 už opravdu začínám být zoufalá. Dále mám otazku, zda některá nemáte zkušenost s L-karnitin. Četla jsem, že pomáhá rychleji spálit tuky a přenáší je do míst, kde jdou lépe spálit. Někde píšou, že je to vhodné, někde zase, že by člověk musel cvičit hodinu denně, aby to fungovalo. Mám takovou blbou otázku. Když tedy cvičím málo, nemůže se mi stát, že užíváním L-karnitinu budou tedy moje tuky ještě víc vidět než předtím? A stalo se vám taky někdy, že jste na začátku místo hubnutí přibrala na váze?
Všem moc děkuji za odpověď

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2846
25.2.21 18:41

Na vahu se vybodni, je to jen cislo, co vubec nic nevypovida, zamer se jen na centimetry a to, jak vizualne vypadas. Ja treba vazim podstatne vic, nez holky se stejnou vyskou a velikosti, ale vubec to neresim, je to fakt jen cislo. A to kdyz zacne jaro a ja se do cviceni vzdycky opru vic jak v zime, tak kila nahoru jen litaji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3513
25.2.21 18:43

No a vyhovuje ti to - „jíst pravidelně v malých porcích“?
Jestli ne, tak si to uspořádej jinak.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Annastaziaa
25.2.21 18:44

Já osobně, když jsem chtěla opravdu zhubnout tak jsem přestala jist pečivo (občas jsem si ho dala, abych si nezpůsobila zdravotní problémy).
Přestala jsem jist sladké, a slané (jako jsou bramburky, oříšky apod.)
Začala si počítat kalorie. Zařadila do jídelníčku ovoce a zeleninu.
Za rok a půl šlo dolu cca 16 kg. (Nejvíce kg šlo dolu první měsíce)
Necvičila jsem, spis jsem chodila pravidelně alespoň na krátké procházky. 😌 👍🏼

  • Citovat
  • Nahlásit
26
25.2.21 18:47

Tak otázkou je také kolik toho celkově jíš, pro redukci tělesné hmotnosti bys měla být v kalorickém deficitu, tedy přijímat méně energie než vydáš. Takže by to chtělo zmapovat kolik teď přibližně přijímáš energie a zjistit si, kolik bys ideálně měla a dle toho si příjem upravit pro hubnutí. Dále také nastavit optimálně skladbu jídelníčku, makroživin.
To že máš vyšší číslo na váze nemusí nic znamenat, pokud posiluješ, může to být kvůli svalové hmotě. Zkus se raději měřit a třeba i fotit a porovnávat :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3704
25.2.21 19:34
@Anonymní píše:
Ahoj holky, mám takový problém, co mě trápí a potřebovala bych radu. Za poslední půlrok jsem přibrala cca 7 kg a na začátku února jsem si řekla, že je čas začít něco dělat. Snažím se jíst pravidelně po malých porcich a hlavně jsem začala cvičit. Cvičím každý den. 4× v týdnu cardio - 40 min a 3× v týdnu 20 min posiluji. Výsledek mého snažení je zatím takový, že jsem další 2 kg přibrala 😭 už opravdu začínám být zoufalá. Dále mám otazku, zda některá nemáte zkušenost s L-karnitin. Četla jsem, že pomáhá rychleji spálit tuky a přenáší je do míst, kde jdou lépe spálit. Někde píšou, že je to vhodné, někde zase, že by člověk musel cvičit hodinu denně, aby to fungovalo. Mám takovou blbou otázku. Když tedy cvičím málo, nemůže se mi stát, že užíváním L-karnitinu budou tedy moje tuky ještě víc vidět než předtím? A stalo se vám taky někdy, že jste na začátku místo hubnutí přibrala na váze?
Všem moc děkuji za odpověď

Pravidelné porce jsou ok, ale malé už může být zavádějící. Když jsem začala hubnout dle jídelníčku na miru, byla jsem překvapená, jaké porce to jsou a kolik jídla za den mám soořádat. Asi 14 dnů jsem s tím bojovala, byla přecpaná, ale vydržela a zhubla 20 kg a olzs minus si to držím už cca 4 roky.
Za mě omezit výrazně Pečivo, zvyknout si na Žitný chléb, takové ty jakoby spečené plátky, nekombinovat šunku a sýr a ovoce jen dopoledne, naopak mléčný výrobek jím jen odpoledne. Dneska jím v podstatě vše, včetně např. smažáku, ale dodržuji rozvržení taj, jak bylo a váha se drží.
Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.2.21 19:41

Všem moc dekuju za radu. A o tom L-karnitin asi nikdo moc nevíte, což? A dá se tedy zhubnout s cvičením bez šílených diet ne? Stačilo by mi dolů pár kg, měřím 163 a vážím 63.

  • Citovat
  • Nahlásit
7638
25.2.21 19:44
@Anonymní píše:
Všem moc dekuju za radu. A o tom L-karnitin asi nikdo moc nevíte, což? A dá se tedy zhubnout s cvičením bez šílených diet ne? Stačilo by mi dolů pár kg, měřím 163 a vážím 63.

Ale ty nechápeš základy pořád. Základ je jídelnicek, můžeš jíst chceš v poruch co chceš, ale pak musíš mít výdej jak profi sportovec. Jak tu bylo napsáno, stačí jen upravit jídelníček. A cvičením nabírat svaly a ty jsou těžší než tuk. Tuk zabírá větší objem při stejné váze. Takže můžeš po cvičení dokonce přibrat! Ale postavu a míry budes mít úplně jiný.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3704
25.2.21 20:13
@Anonymní píše:
Všem moc dekuju za radu. A o tom L-karnitin asi nikdo moc nevíte, což? A dá se tedy zhubnout s cvičením bez šílených diet ne? Stačilo by mi dolů pár kg, měřím 163 a vážím 63.

Ne,, cvičením nezhubneš, základ je jídelníček. Cvičením postavu zformuješ. Samozřejmě, že pohyb je důležitý, ale hubnutí je z 90% o jídle.
Na doplňky se vykašli, bez úpravy jídelníčku prostě nezhubneš, ať se ti to líbí nebo ne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3704
25.2.21 20:15
@Anonymní píše:
Všem moc dekuju za radu. A o tom L-karnitin asi nikdo moc nevíte, což? A dá se tedy zhubnout s cvičením bez šílených diet ne? Stačilo by mi dolů pár kg, měřím 163 a vážím 63.

Sama hodně cvičím, ne že ne, ale taky jím zdravě a dobře.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26
25.2.21 20:55
@Anonymní píše:
Všem moc dekuju za radu. A o tom L-karnitin asi nikdo moc nevíte, což? A dá se tedy zhubnout s cvičením bez šílených diet ne? Stačilo by mi dolů pár kg, měřím 163 a vážím 63.

Nějaké suplementy jako jsou spalovače apod. má smysl obecně řešit, až když máš perfektně nastavené základy - tedy energetická bilance, jídelníček, rozvržení makroživin, pitný režim apod. Pokud tohle bude špatně, tak hubnutí nepůjde a žádný spalovač to nespasí. Je potřeba na to jít od toho nejdůležitějšího a to energetický příjem = to, kolik bys toho celkově měla sníst. Pokud bys chtěla pomoci s jídelníčkem, klidně mi napiš do zpráv, ráda poradím :)
Jinak bez šílených diet samozřejmě zhubnout jde, není nutné držet nějaké extrémy, stačí jen optimálně nastavit kalorický příjem a vhodně si poskládat jídelníček.
Cvičení je sice fajn, ale pro hubnutí je stále základem strava, která by měla být cvičením doplňována.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat