Nevhodné SMS přítele s jeho kamarády

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.02.19 01:57
Nevhodne sms přítele s jeho kamarády

Ahoj všichni. Mám problém. Přítel byl nedavno pracovně pryč na 5 dni. Pracuje jako vojak z povolani.Kdyz se vrátil nedalo mi to a podivala jsem se mu do telefonu. Porad jsem v prubehu doby kdy byl pryc videla ze je aktivni na whatsup. Viděla jsem tam docela sokuji zpravy mezi nim a jeho kamarady co tam byli s nim.Meli tak asi nejakou peknou kucharku a muj prirel tam mezi ne hodil komentar ze by ji mohli vylizat pekac a podobne hnusne zvracenosti…po­silali si ruzna videa apod. uplne me to sokovalo, vzdy jsem mela za to ze by tohle nikdy nebyl schopen napsat aspon k ucte ke me.Je velice hodny, pro rodinu vy se rozkrajel a pprad mi neustale rika jak moc me miluje a ja jsem pro nej jedina a nikdy by nemohl byt beze me. Nespim s toho, nevim jak se mam zachovat.Zda si s nim o tom promluvit nebo to nechat byt. Treba to proste mezi chlapama talhle funguje? miluji sve rodiny ale chovaji se proste jako chlapi? co si o tom myslite? dekuji za jakoukoliv reakci

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
kristyn.g
Závislačka 3014 příspěvků 02.02.19 03:07

Myslím že si mu neměla zprávy číst … Dokážu si představit že pasovat do kolektivu vojáků někde daleko od domova musí být složité… Ale chápu, psát můj chlap o nějaké jiné jak by ji vylízal atd tak mě to také naštve

Micaella22
Zasloužilá kecalka 932 příspěvků 02.02.19 04:23