Nemáme z čeho žít

Anonymní
13.5.20 18:21

Nevím, co dělat. Nemáme z čeho žít.

Dobrý den, potřebovala bych radu. Celá koronavirová situace dohnala mě i mého přítele do kouta. Přítel byl v březnu propuštěn z práce, ihned si zažádal o podporu v nezaměstnanosti, ale ta mu byla uznána až od 1.5.2020, tudíž na ni má nárok a připíše se mu na účet až v červnu. Do té doby ani jeden z nás neví, co budeme dělat. Já studuji vysokou školu, z brigády mám jen malé peněžní částky, vychází to vždy tak na 3000 měsíčně, to pořádně nepokryje ani jídlo. Přítel se snaží hledat práci, nebo jednorázové brigády, ale bohužel v této době toho moc není. Bydlíme v pronajatém bytě, nájem činí 12 800 Kč, ten už nám majitel stáhl o dva tisíce, víc prý nemůže, platíme internet, leasing na auto a já mám v peněžence poslední dvě stovky. :,(
Vůbec netuším, co mám dělat, z rodiny mi nemá kdo pomoci, nemám nikoho. Nemáme už skoro na jídlo, není z čeho zaplatit nájem, vůbec nic. Tak se vás prosím ptám. Ocitl se někdo ve stejné situaci? Jak jste to vyřešili/řešíte? Budu ráda za každou odezvu.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

15351
13.5.20 18:24

Pokud mu přiznali podporu až od května, tak musel dostat odstupné. Jiný důvod není. Z odstupného jste měli ty dva měsíce žít.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
122
13.5.20 18:25

Opravdu nikdo z rodiny od tebe i od něj by nepomohl? Kde jsou rodiče, sourozenci, tety, babičky, dědečkové nic? Pak případně přátelé, kamarádi co by půjčili? V nejhorším prostě do banky, půjčit si třeba dvacítku, a až se vám příjem rozeběhne co nejdřív to splatit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17053
13.5.20 18:26

Můžeš si zažádat o hmotnou nouzi a prispevek na bydleni. Zajdi na pracak, na oddeleni kde vydavaji davky a oni ti poví na co mate narok. Co se tyce jidla by mohla pomoct treba i charita. Ale ono taky záleží co vlastníte, kde mate trvale bydliste… Proc pritel nesel pracovat, kdyz uz 2 mesice sedi doma?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní