Nevyzvednuti zásilky na dobírku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Chiquinquirá
Závislačka 2916 příspěvků 04.05.19 08:41
Nevyzvednuti zásilky na dobírku

Holky zdravím, potřebovala bych radu. Z jednoho e-shopu jsem objednala řetízek pro mou maminku ke dni matek. Za skoro 500kc prý cena snížena snad z 1000kc nebo tak. Z diskuzí jsem zjistila, že řetízek černá, je po měsíci hnusný. Samozřejmě mazali ty komentáře, které jim nevyhovovaly, tak jsem to včas nezjistila. Pak ale tam někdo přidal odkaz, kde se stejný řetízek dá koupit za 25kc 8o tak teď nevím co teď. Zboží mi má přivést GLS na dobírku
Nejraději bych si zboží vůbec nevyzvedla. Nechci mamince dávat nějaký šmejd, který bude za chvíli hnusný. :( Jak mám teď prosím postupovat? Děkuji moc :kytka:

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:
debra.morgan
Echt Kelišová 8115 příspěvků 04.05.19 08:44

Ten dotaz myslis vazne? 8o to neco objednavas pres net poprve? proste zbozi nepreberes ne? vzdyt to mas na dobirku, takze jsi nic neplatila, nic nemusis resit.

Uživatel je onlinepikola
Generální žvanilka 20842 příspěvků 04.05.19 08:47

Tak pokud sis ho koupila online, tak ho můžeš přece vrátit :nevim:

Tejule
Zasloužilá kecalka 885 příspěvků 04.05.19 08:51

@debra.morgan no to právě není pravda, pokud neprevezme zásilku, obchodník po ní může požadovat úhradu ceny poštovného a manipulační poplatek. Zboží po převzetíuzr samozřejmě vrátit do 14 dnů, bez udání důvodu, ale zásilku převzít musí.
Jinak já bych kontaktovala obchodníka, že o zmíněné zboží již nemám zájem, že chci objednávku stornovat z výše uvedených důvodů. Půjde to pokud již není v přepravě.

Aspera
Generální žvanilka 21955 příspěvků 04.05.19 08:57

Pokud to ještě není odeslané ta stornuj zásilku. Pokud odesláno je, tak ho normálně převezmi a pak do 14 dnů vrať. Pokud nepřevezmeš nejspíš po tobě budou chtít náhradu výdajů na cestu atd.

Uživatel je onlinepikola
Generální žvanilka 20842 příspěvků 04.05.19 09:01
@debra.morgan píše:
Ten dotaz myslis vazne? 8o to neco objednavas pres net poprve? proste zbozi nepreberes ne? vzdyt to mas na dobirku, takze jsi nic neplatila, nic nemusis resit.

No já nevím, ale to mi jako moc normální přístup nepřipadá :zed:

Lex1
Zasloužilá kecalka 577 příspěvků 2 inzeráty 04.05.19 09:02

Samozřejmě můžeš vrátit do 14 dnů, ale já mám zkušenost, že platíš zpáteční poštovné. Manžel si nedávno cosi objednával, měl teda vyzvednutí na zasilkovně (ne kurýr domů) a zboží neprevzal. Vůbec nic se nedělo.

debra.morgan
Echt Kelišová 8115 příspěvků 04.05.19 09:03

@Tejule to sice muze, ale kdo to dela? ja neprebrala nekolikrat od ruznych dodavatelu, vetsinou teda z důvodu, ze jim to trvalo nez to poslali a ja to potrebovala na konkretni datum. a nikdy po mne nikdo nic nechtel ani mail nenapsali, naprosto nezajem, navic i kdyby se ozvali, tak to postovne by platila tak jako tak. bud kdyby to teda prevzala a vratila, tak plati postovny nebo po ni bude to postovny chtit prodejce (haha). kdyz to neprevezme, nema co ztratit.

debra.morgan
Echt Kelišová 8115 příspěvků 04.05.19 09:04

@pikola vsak nemusí, klidne at to prebere a posle zpet a zacvaka postovny ;)

P4ja
Echt Kelišová 9051 příspěvků 04.05.19 09:05
@debra.morgan píše:
Ten dotaz myslis vazne? 8o to neco objednavas pres net poprve? proste zbozi nepreberes ne? vzdyt to mas na dobirku, takze jsi nic neplatila, nic nemusis resit.

Hele, a to myslíš vážně?? Objednáš si zboží, obchodník ho na svoje náklady zabalí a pošle a ty ho nepřevezmeš?? 8o
To ti přijde ok?? Mně to takhle udělali dva vykukové taky, když jsem odesílala nějaké věci, a spíš to je na facku než na to, to někomu radit. Zakladatelka spíš měla dřív myslet než objednávat.

Jinak, některé obchody už mají v podmínkách, že při nevyzvednuté dobírce účtují poplatek.

Na tyhle případy snad existuje možnost vrátit zboží zpět, ne?

P4ja
Echt Kelišová 9051 příspěvků 04.05.19 09:06
@debra.morgan píše:
@Tejule to sice muze, ale kdo to dela? ja neprebrala nekolikrat od ruznych dodavatelu, vetsinou teda z důvodu, ze jim to trvalo nez to poslali a ja to potrebovala na konkretni datum. a nikdy po mne nikdo nic nechtel ani mail nenapsali, naprosto nezajem, navic i kdyby se ozvali, tak to postovne by platila tak jako tak. bud kdyby to teda prevzala a vratila, tak plati postovny nebo po ni bude to postovny chtit prodejce (haha). kdyz to neprevezme, nema co ztratit.

No s tebou musí být radost obchodovat. :roll:

debra.morgan
Echt Kelišová 8115 příspěvků 04.05.19 09:07
@P4ja píše:
No s tebou musí být radost obchodovat. :roll:

zatim si nikdo nestezoval, nestoji jim to ani za mail, natoz aby neco chteli. ;)

Čičorečka
Ukecaná baba ;) 2013 příspěvků 04.05.19 09:08
@debra.morgan píše:
Ten dotaz myslis vazne? 8o to neco objednavas pres net poprve? proste zbozi nepreberes ne? vzdyt to mas na dobirku, takze jsi nic neplatila, nic nemusis resit.

Takový jednání není fér. Ani k obchodníkovi, ani k přepravní službě.

Chiquinquirá
Závislačka 2916 příspěvků 04.05.19 09:14

Já právě myslela, pročítala diskuze, zvažovala, obchodník komentáře k výrobku, které mu neseděly mazal. Až včera jsem zjistila, že je to šmejd. Bohužel dnes mi přišla zpráva, že je zásilka odeslána GLS. :(

@debra.morgan oukej, udělám to jak radis, případnou pokutu mi uhradis?

No asi kontaktuju obchodníka, prevezmu zboží a odešlu zpět. Ach jo… :palec:

debra.morgan
Echt Kelišová 8115 příspěvků 04.05.19 09:15
@Čičorečka píše:
Takový jednání není fér. Ani k obchodníkovi, ani k přepravní službě.

no vzhledem k tomu, co popisu zakl. v prispevku bych to tipla, že si objednala retizek od nejaky preprodejce z ali…to je taky ferove, když za retizek za 25 kč z ali zaplati 500 ;), tady se neni cemu divit, ze to nechce prevzit. a jak jsem psala v prispevku nad tim, udelala jsem to, kdyz jim trvalo doruceni, fakt o zbozi, ktere maji skladem a prepravu 3-5 dnu po 3 tydnech a vice nemam zajem, nikoho z nich to neprekvapilo, ze jsem zbozi neprevzala, ani za mail jim to nestalo. ted radeji objednavam u mensich obchodniku, tam takove problemy nejsou.

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Váš příspěvek
Reklama