Nezajímám se o dění ve světě a partnerovi to vadí

10.10.19 08:53

Nezajímám se o dění ve světě

Zdravím dámy ????
Chtěla bych se zeptat, zda vám někdy partner vyčítal nebo vás upozorňoval, že byste se měly víc zajímat o to, co se děje ve světě.

Abych se představila, je mi 22 let a studuji angličtinu na VŠ. Záliby mám: psychosomatiku, sport, zdravý životní styl, Čínskou medicínu, pak takové ty věci mezi nebem a zemí (energie, čakry atd.)
Charakterově jsem docela introvertní a citlivá osoba, vím, že sledování zpráv mi nedělá dobře a probouzí to ve mně negativní pocity a i celkově moc nesleduju zprávy, protože mě prostě nezajímají, navíc mi přijde, že 70% zpráv je černá kronika, ale to už odbočuju.

Partnerovi je 24 - inženýr, co má hodně velký přehled, ambiciózní, nenechá si nic líbit, celkově silná osobnost. A to je právě to…za rok a půl vztahu jsme narazili na spoustu případů, kdy mi dal najevo, že se nezajímám, že mám neznalosti ve věcech, které znají snad všichni, že mi doporučuje přečíst si to a tamto.
Když se mě na něco zeptá a já mu řeknu, že o tom nevím, tak se hrozně diví, jak je to možné a občas mě i trochu zkouší, jestli vím, co se stalo. Navíc shazuje moje zájmy - například TČM a na nějaké energie vůbec nevěří.
Jako, neříkám, že se tohle všechno děje často, ale v průměru tak 1× do měsíce. Na druhou stranu, má spoustu úžasných vlastností, rozkrájel by se pro mě, takže nevím, zda ty jeho připomínky vždy přetrpět nebo je brát víc v potaz, protože já se v tomhle moc měnit nechci, když mi to nedělá dobře.

Děkuji vám za příspěvky ????

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1789
10.10.19 09:00