Nezdárné první IVF s PCO

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Leňa2017
Nováček 1 příspěvek 21.11.17 23:42
Nezdárné první IVF s PCO

Ahojte holky,

nevím jak bych měla začít… snad si ten můj dlooouhý text přečtete
Jako dospívající dívka jsem měla 18 let a neměla jsem ještě menstruaci, poslali mě k dětské doktorce, kde mi řekla, že mi napíše antikoncepci pro pravidelnou menstruaci, jinak bylo vše v pořádku.
Po 7 letech užívání antikoncepce jsme se rozhodli, že chceme miminko, jenže 4 roky uběhly a já jsem začala být čím dál více nervozní, že to nejde a nikdo se mnou nic nedělá a je vše v pořádku (a to jsem prostřídala hodně lékařů). Až v Gynet se mnou začali něco dělat. Předepsala mi clostilbedig 1× denně a nic.. 2× denně a nic… po domluvě s lékařkou jsme se rozhodli, že zajdeme na konzultaci do Eurofertilu v Ostravě.
Stimulovali mě prášky, ale vajíčka nedozravaly, ani inseminace nepřipadá v úvahu, kvůli nedozrávání vajíčků, protože mám syndrom polycystických vaječníků.
Proto jsme se rozhodli podstoupit IVF. Ovšem nic nešlo podle představ… Stimulace nešla vůbec dobře měla jsem strašně dlouhý stimulační protokol a nakonec to přešlo až k hyperstimulačnímu syndromu. Po odběru vajíček mi odebrali jen 3. Zamrazili jsme jen dva embryjka a pouze jen jedno jsme zavedli a druhé se rozpadlo :,( :,( :,(
Test byl negativní… nemohla jsem tomu uvěřit a ted jsem z toho dost špatná.
Prosím máte někdo podobné zkušenosti jako já… mám strach, že to nikdy nevyjde :,( :,( :,( :( :(
Děkuji všem za každou zkušenost a rady v komentářích :srdce:

Reakce:
karkarka
Závislačka 2820 příspěvků 22.11.17 06:28

Ono vetsinou prvni ivf nevyjde. neves hlavu a jdi do toho znovu.

mumisek79
Extra třída :D 12055 příspěvků 22.11.17 08:55