Nezvládám být zaměstnanec = navždy osvč?

Anonymní
26.4.21 10:13

Nezvládám být zaměstnanec = navždy osvč?

Chtěla bych se tady svěřit.
Je mi 26, dodělávám školu a od svých 18 pracuji jako OSVČ, píšu externě do celostátních deníků. Externě je důležité slovo…
Už jsem si prošla pár zaměstnáními, teď jsem ale nastoupila na půl úvazku do jedné společnosti. Ač jsou tam hodní, je tomu už půl rok a psychicky to nedávám. Část práce mi vyhovuje, část práce je ale komunikace s klienty, kteří nejsou vždy příjemní. Od té doby se v noci budím, ráno trpím na velké bolesti břicha, průjmy.

Na volné noze nic takového neřeším. Nechci tam ale hned končit, odejít po 5 měsících je prostě strašné. Nemáte nějakou radu, co s tím? Na terapie jsem před covidem chodila, ale je to asi o mé povaze a typu práce. Nevadí mi se na celý den zavřít a jen psát, s nikým nemluvit. Ale pocit, že musím být neustále na příjmu + k tomu nová zodpovědnost docílily toho, že si asi brzy odrovnám zdraví. Už takhle mi po půl roce diagnostikovali dráždivý tračník.

Říct šéfovi, že práci s péčí o klienty dělat nechci, teď nemůžu. Nevzal kvůli tomu 2 zájemkyně, a navíc jsem mu na to sama kývla, protože neumím říct „ne“.

Třeba si tu někdo prošel něčím podobným. Děkuji :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
716
26.4.21 10:16

Znala jsem takového pána - pracoval jako překladatel, tedy zalezlý v brlohu 24/7. Potom dostal práci mezi lidmi a byla to jedna velká katastrofa…

Jestli Ti to nevyhovuje a nejsi na to, tak to nedělej. Co si o tom myslí někdo jiný je jedno, netrápila bych se v práci, která mi nevyhovuje.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6023
26.4.21 10:25

Jestli ti to takhle hodně nesedne, tak musíš pryč, jinak ti to psychosomatika za krátko vrátí. Zaměstnání je spoustu a to, že jedno zrovna nesedne, není důvod tam zůstat a trápit se tam. Zkus něco jiného a třeba budeš sama překvapená, jak to bude v pohodě.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8536
26.4.21 10:29