Nezvládám chování svého dítěte

Anonymní
5.5.21 19:47

Nezvládám chování svého dítěte

Ahoj už jsem ze všeho na větvi. Mám dceru 9 let a dělá šílené scény! Každý den si najde něco aby mohla udělat scénu, nebo začít brečet, urazit se. Jen přijde ze školy chvilku je v pohodě a pak si vždy na něco vzpomene klidně i z minulosti něco vytáhne a začne vyčítat, vztekat se, ječet. Moje rodina k nám nechce jezdit, kvůli tomu, že to bude poslouchat. Babička je hrozná, strejda je hrozný, teta taky všechny nesnáší. Důvod je, že minule pršelo a nechtěli si s ní házet míčem. Skáče do řeči dospělým a říká, že dospěláci jsou blbý 8o
Vychovám ji myslím si dobře, jsem důsledná a používám techniku cukr a bič. Strašně mě to mrzí, ale začínám mít na své dítě averzi :( Je bordelářka, zákeřná, závistivá. Jsme objednaný k psychologovi, nevím si rady a už jsem v koncích. Potřebovala jsem se vypovídat a třeba nějakou radu od vás získám.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21026
5.5.21 19:54

A proč ji nevychovavas?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19839
5.5.21 19:57
@Anonymní píše:
Ahoj už jsem ze všeho na větvi. Mám dceru 9 let a dělá šílené scény! Každý den si najde něco aby mohla udělat scénu, nebo začít brečet, urazit se. Jen přijde ze školy chvilku je v pohodě a pak si vždy na něco vzpomene klidně i z minulosti něco vytáhne a začne vyčítat, vztekat se, ječet. Moje rodina k nám nechce jezdit, kvůli tomu, že to bude poslouchat. Babička je hrozná, strejda je hrozný, teta taky všechny nesnáší. Důvod je, že minule pršelo a nechtěli si s ní házet míčem. Skáče do řeči dospělým a říká, že dospěláci jsou blbý 8o
Vychovám ji myslím si dobře, jsem důsledná a používám techniku cukr a bič. Strašně mě to mrzí, ale začínám mít na své dítě averzi :( Je bordelářka, zákeřná, závistivá. Jsme objednaný k psychologovi, nevím si rady a už jsem v koncích. Potřebovala jsem se vypovídat a třeba nějakou radu od vás získám.