Nezvládám práci a péči o děti

• Fotoalbum (2)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
20.5.22 23:04

Nezvládám práci a péči o děti

Ahoj, prosím o anonymitu, protože se za svůj problém stydím a jsem si vědoma, že jsem těžce neschopná.
Máme dvě děti, šestileté a dvouleté a v lednu jsem začala chodit do práce. Nikdy předtím jsem nepracovala, starší dítě se mi narodilo na konci VŠ. :oops:
Kromě toho, že starší dítě má mírnější formu PAS a obě děti mají kombinované alergie a intolerance, což znamená, že musím vařit každý den 1-2 jídla, nemám nijak výjimečnou a těžkou situaci. Přesto nezvládám.
Bydlíme na vesnici, mně se ani na 4. pokus nepodařilo udělat si řidičák, takže dojíždím do města autobusem. Každé ráno vstávám ve 4.20. Domů z práce se vracím v 16.30. Když jdu nakoupit, tak po 17. hodině. Jednou měsíčně mám službu o víkendu. Pracuji jako sanitářka v laboratoři.
Od té doby, co pracuji, jsem pořád strašně unavená. Usínám v autobuse, doma u jídla v práci o polední pauze. Nezvládám vařit sobě (mám taky diety, jiné než děti a sloučit to nelze, to už bychom nemohli vůbec nic). Nemám ani hlad, chuť k jídlu. Klidně sním za celý den jablko a banán a vůbec necítím hlad. Přitom jsem od ledna přibrala už 8 kilo. :roll: Na rodičáku jsem chodila cvičit, teď jsem byla asi 5× úplně mě to zničilo. Po práci už to nedávám. Vrátily se mi po několika letech klidu migrény. Bolí mě záda, hlavně krční páteř. Mám skoliózu. Nevím, kdy cvičit. Když vstanu ráno dřív, jsem KO, v práci nepoužitelná, dělám nesmysly. Když jdu cvičit večer, nedávám to, usínám cestou domů a ráno pak nemůžu vstát.
Taky jsem od ledna byla už 3× nemocná - angína, chřipka, zánět průdušek a dutin. 2× antibiotika. Od porodu v roce 2016 první antibiotika. Neustálá bolest žaludku, špatné trávení, špatné spaní, 2× mi praskla větší cysta, musela jsem do nemocnice. Bolí mě klouby, hlavně kyčle a kolena.