Nezvládám sebemenší stres

Anonymní
13.6.21 19:45

Nezvládám sebemenší stres

Jsem úplně v háji, stačí menší nedorozumění s šéfovou a padne na mě migréna, nevolnost a úzkost. Sebemenší stres a já se skládám. Nevím co s tím moc dělat. Máte to někde stejně a co vám pomáhá? Chodím na terapie, ale psycholožka naznačila, že už je nepotřebuji. Teď jsem skoro 2 měsíce bez terapie a jsem občas zralá na prášky. :roll: Neumím se uklidnit a pak nad sebou brečím, protože nevím co s tím. Prosím o anonym, citlivé.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
13.6.21 19:46

..ještě dodám, že toho mám poslední dobou naloženo hodně. A nejde mi najít nějakou tu svoji stabilitu a klid. Asi potřebuju slevit. Nebo nevím.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:01

Ahoj, já to mám v něčem asi podobně, ale já tuším, kde je pro mě zakopaný pes. Pro mě je důležité zapracovat na svém sebevědomí a umění jednat s lidmi. Ale moc mi to nejde, takže efekt pouze částečný. Musím se už konečně dokopat k tomu sehnat si nějakou knihu jak si zvednout sebevědomí a o asertivním chování. A pak taky cvičit a těm situacím se nevyhýbat. Ale já se jim mileráda vyhýbám :lol:

  • Citovat
  • Nahlásit
2015
13.6.21 20:10
@Anonymní píše:
Jsem úplně v háji, stačí menší nedorozumění s šéfovou a padne na mě migréna, nevolnost a úzkost. Sebemenší stres a já se skládám. Nevím co s tím moc dělat. Máte to někde stejně a co vám pomáhá? Chodím na terapie, ale psycholožka naznačila, že už je nepotřebuji. Teď jsem skoro 2 měsíce bez terapie a jsem občas zralá na prášky. :roll: Neumím se uklidnit a pak nad sebou brečím, protože nevím co s tím. Prosím o anonym, citlivé.

Chce si to udělat čas na hodinovou procházku na čerstvém vzduchu. Tím lépe, pokud někdo půjde s vámi a budete si u toho povídat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:22

Sebevědomí v tom bude taky. A moc myšlenek, neschopnost uklidnit mysl. A pak jsem nonstop v tenzi. Nevolnosti, žaludeční problémy. A asi i internet tomu neprospívá.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:26
@Aquarius79 píše:
Chce si to udělat čas na hodinovou procházku na čerstvém vzduchu. Tím lépe, pokud někdo půjde s vámi a budete si u toho povídat.

Jo, to je další věc. Když se člověk nemá komu svěřit…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:27
@Anonymní píše:
Sebevědomí v tom bude taky. A moc myšlenek, neschopnost uklidnit mysl. A pak jsem nonstop v tenzi. Nevolnosti, žaludeční problémy. A asi i internet tomu neprospívá.

A co zkusit autogenní trénink? Nebo nějaké meditace.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 20:37
@Anonymní píše:
A co zkusit autogenní trénink? Nebo nějaké meditace.

Praktikuju. Usínám s bílým šumem nebo relaxací, zkouším i meditace. Někdy to jde, jindy ne. Jo a cvičím jógu.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 22:08
@Anonymní píše:
Sebevědomí v tom bude taky. A moc myšlenek, neschopnost uklidnit mysl. A pak jsem nonstop v tenzi. Nevolnosti, žaludeční problémy. A asi i internet tomu neprospívá.

Možná by ti pomohl Deniban. Je na dysthýmii.

  • Citovat
  • Nahlásit
881
14.6.21 20:45

Mne pomohlo na stres magnezium. Přijde mi, že jsem ty situace brala víc v klidu. Jinak ti neporadím, taky jsem si tím prošla, kdysi jsem se rozbrecela před šéfem. To by teď bylo vyloučeno. Nevím kolik ti je, ale člověk možná otupí, nasbira víc zkušenosti a maloco ho pak tak vyvede z míry. Ale je to dlouhá cesta.

Když jsem měla nejhorší stavy, určitě v tom hrály roly i rozhozene hormony. Tehdy jsem vysazovala HA a dost strašně to se mnou mávalo a rozhodne ne krátkou dobu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.6.21 20:49

A zkus fyzioterapii. Já teď půl roku měla problém s tlakem mezi očima při sebemenším stresu. Bylo to od krční páteře. Zmizel tlak a jsem daleko víc v klidu:)

  • Citovat
  • Nahlásit
47
15.6.21 00:41

Na vejšce jsem zažívala něco podobného, ze zkoušek stres, bolesti břicha, zvracení, časté chození na záchod, i jsem se klepala a někdy se mi stresem rozdrkotaly zuby, atd. Nakonec jsem se s tím naučila pracovat a to tak, že jsem si ujasnila a uvědomila priority. Co je důležitější? Moje zdraví nebo škola/práce? Nešlo to ze dne na den, ale zabralo to. Nikdy mi žádné motivační programy nebo nějaké relaxovaní nepomohlo. Podle mě stres je hlavně o vůli a prioritách. Až když jsem si řekla, že cíleně upřednostním své zdraví nad školu(půjdu si dřív lehnout, než si ještě znovu projet učivo, radši si dám nějakou mňamku, než abych přemýšlela, co mi dá profesor za otázku), tak se i úroveň stresu snížila. Zkusila bych postupovat nějak obdobně. Určitě nějaké nedorozumění s šéfovou nestojí za migrénu nebo nevolnost, tento fakt je třeba si vštípit. Určitě se to zlepší :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
639
15.6.21 22:04
@Anonymní píše:
A co zkusit autogenní trénink? Nebo nějaké meditace.

Ten doporucuju.
A pak bych určitě zasla na konzultaci k psychologovi, stačí jedno dvě sezení pro ujasneni, co je příčina toho stresu.
Ty meditace apod. už mi přijdou jako řešení následků, přitom je vhodnější najít kořeny toho stresu a s nimi pracovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat