Nikdy jsem necvičila - můžu začít v těhotenství?

420
26.5.17 21:48

Nikdy jsem necvicila-muzu zacit v tehotenstvi?

Chtela bych zacit cvicit…jsem 7tt (treti tehotenstvi)…
V jidle se moc korigovat nedokazu a desi mne ze budu jak mamut :lol:
nebo mozna ro pocit se jenom hybat…nemusim vylozene hubnout..to asi ani neni zadouci…ale jsem doma, casu kopec…laka to i vic jist, vyzobavat…to radeji jogu nebo neco.

NevYznan se…poradite? dekuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

19080
26.5.17 21:55

Pokud nejsi aktivní sportovec, v těhotenství bych s tím nějak zásadně nezačínala. Zůstala bych u procházek nebo něčeho podobného lehčího (i se tím člověk zabaví a nemá čas na jídlo).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14430
26.5.17 21:57

Taky to nevidim jako nejlepsi napad, prochazky jsou nejidealnejsi. Hlavni je se necpat horem dolem, vim ze se to zvlast v tehotenstvi hur kontroluje, ale kdyz proste nekoupis tunu cokolad apod, tak to nemuzes do sebe nacpat :D navic je uz pekne tak to vylozene svadi k delsim prochazkam, mozna bys mohla i plavat :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1539
26.5.17 21:58

@katuska84 ne vždy musí těhotná vypadat jak,,mamut,,. Hubnout nedoporučuji vůbec. Zkus si najít nějaké cvičení pro těhotné. Buď chodit do kolektivu a nebo mrkni na YouTube. Budeš se udržovat v kondici a neublížiš sobě nebo miminku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22165
26.5.17 22:06

Nikdy jsem necvičila tak poctivě, dlouhodobě a ráda jako v těhotenstvích. Šlo o těhotenské cvičení a plavání, byla jsem před i po porodu v dobré kondici. To bylo v životě fakt moje nejstálejší cvičení :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2059
26.5.17 22:21

Proč bys nemohla začít? Jóga, těhotenský pilates, plavání, dlouhé procházky a hodně lehký běh (nevím, jak moc dobře na tom jsi). Určitě je fajn i trochu posílit nohy, ruce atd. Hlavní je z lehounka, nesupět a nezadýchávat se, žádné prudké výpady a poskoky. A od druhého trimestru už necvičit břicho!

@katuska84

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
658
26.5.17 22:42

Pokud se cítíš dobře nemáš žádné problémy a nebudeš to se cvičením nějak přehánět, určitě můžeš cvičit. Já jsem se třeba v těhotenství cítila strašně a cvičení bylo to poslední na co jsem myslela. Je fajn, že se cítíš ok.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12759
27.5.17 01:07

Hm, jsem velky fanda sportu, behala jsem, plavala az do konce tehotenstvi, zavody jeste v osmem, presto bych doporucila hodne opatrnosti. Pokud nejsi vuubec zvykla, tve telo bude reagovat i na minimum sportu. Sama jsem nekdy v soku, v jak spatne fyzicce jsou lidi skoro o dvacet let mladsi, nez jsem ja, jak malo staci, aby byli unaveni. Sportovni zatez je pro telo stres a s tim souvisi i tvorba urcitych hormonu…osobne bych zvolila pouze prochazky, lehoucce plavat. Zacit muzes az po porodu, spis sestinedeli…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27.5.17 04:10

Ja bych zacla s yogou pro tehotny, neni to zadny zaprah, protahnes se, ziskas ten navyk pravidelne neco delat a po porodu muzes pokracovat necim narocnejsim :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
217
27.5.17 06:25

Já v těhotenství začla s jogou pro těhotné a málem jsem tam padla jak nám dali zabrat. Asi nejlepší varianta bude to těhotenský plavání. To může být větší sranda :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2189
27.5.17 07:52

Pokud jsi nikdy necvičila, tak bych s tím v těhotenství nezačínala. Těhotenství samo o sobě je pro tělo dost náročné. Sama jsem byla před těhotenstvím zvyklá cvičit a v těhotenství ve cvičení pokračuji. Nyní jsem ve 28 tt, přibrala jsem cca 5 kg, cvičím 4 - 5× týdně těhotenské cvičení podle youtube. To cvičení je kombinace lehkého cardia a posilování, zabere v průměru 30 minut. Intenzitou se nedá srovnávat s mým cvičením před těhotenstvím a přesto mi dává zabrat, jsem rychleji unavená, víc mě „bolí“ svaly, atd.

Pro tebe bych viděla jako ideální delší procházky v rychlejším tempu, ale pozor nesmíš se zadýchávat, pořád musíš být schopná normální konverzace. Těhotenství opravdu není nejlepší doba na „hubnutí“ a zlepšování kondice. Řešení bych viděla v jídle, nastavit si režim 4 - 5 vyvážených jídel denně a toho se držet.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
57020
27.5.17 08:36

@katuska84 chodit na dlouhé procházky. Pokud jsi nikdy necvičila, nezačínej v těhotenství.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9961
27.5.17 11:53

No já bych s tím v těhu taky moc nezačínala pokud nejste nějak zvyklá ale tak třeba potom můžete chodit na těhotenské plavání to je myslím od 13tt nebo 14tt… a hlavně asi procházky
(to plavání je i dobrá příprava na porod) hodně jsem o tom četla bohužel já tam chodit nemůžu…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama