Noční nehoda - problém s udržením moči

Anonymní
19.3.16 01:48

Noční nehoda - problém s udržením moči

Vzhledem k citlivému tématu, bych ráda požádala o anonymitu. Předem děkuji.

Přeji dobré ráno.

Před chvílí mne probudila opravdu nemilá věc, která mě opravdu zaskočila. Nebyla jsem schopna se probudit, když měchýř atakoval na vyprázdnění. Probudil mě zvuk dopadající tekutiny na zem. Nikoliv mokrý pocit, nechápu, co se stalo.
Alkohol jsem nekonzumovala už x týdnů, sice jsem na noc dost pila - ale zase ne tolik vody, jako kolikrát jindy. Je pravda, že jsem šla spát hodně unavená. A že od včera mám nové léky antidepresiv, a první den MS, do toho užívám (už třetí den) odčervovací tablety pro lidi.
Nevím, za to na to má nějaký vliv. Ale když jsem vždycky potřebovala na záchod, probudila jsem se. Nikdy se mi toto nestalo a to ani v těhotenství. Cítila jsem se opravdu trapně. Nevím, co se stalo - co se děje. Ale vidina toho, že bych to měla absolvovat znova je pro mě dost šílená.
Posledních pár měsíců mě dost bolí hlava, jsem unavená (ačkoliv spím), mám závratě, zhubla jsem. Lékařka nad těmito příznaky mávla rukou, že mám nízký tlak a málo odpočívám. Nevím, co dělat, co se děje… a jestli to nemůže souviset s nějakou nemoci v začátku… poradíte? Děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1109
19.3.16 03:13

Kombinace leku, chlastu a unavy.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2529
19.3.16 03:35
@lear píše:
Kombinace leku, chlastu a unavy.

Píše, že alkohol nepila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1109
19.3.16 05:57

Aha, ja to pochopila tak, ze se ho po nekolika tydnech napila. No pokud nepila alkohol, tak je to divne… asi bych konzultovala s jinym lekarem, spolu s temi priznaky je to divne. Mozna urolog?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
283
19.3.16 06:47

Nezdálo se ti něco? Někdy se nechá mysl snem ošálit a sen považuje za věc skutečnou. A pak to může takto dopadnou.
Ta únava bude z léků a s tím nic neudelas.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2529
19.3.16 07:56

Že by antidepresiva, s bolestí hlavy, odčervovacími tabletami, nízkým tlakem nebo menstruací souviseli s možnou inkontinencí je dle mého málo pravděpodobné. Pokud se Ti tohle stalo v rámci únavy, že jsi tvrdě usnula, jak bylo popisováno se Ti zdál sen, který Ti připadal až skutečný, kde v něm např. bylo, že jdeš na záchod, to se stát může. Je i hromada větších dětí, kteří to tak mají. Pokud se Ti to bude ovšem stávat častěji, došla bych si být Tebou na gynekologii, jestli Ti nepovolují vazy, které drží moč. měchýř. Tohle se sice ve větší míře stává ženám starším, ale i ženámj po více porodech nebo ženám silným, což nejspíš nebude Tvůj případ, jak píšeš, že jsi dost zhubla… Pokud má Tvůj úbytek váhy něco společného s poruchou příjmy potravy, kde hodně trpí i svalová hmota… no..
Co se týče ostatního…podívej, odepisuji na dálku, aniž bych Tě viděla nebo znala, tedy vše musíš brát s určitou rezervou. Ale ta propojitost tam být může… máš nějaké psychické problémy, proto bereš antidepresiva. Když máš psychické problémy, hodně, aniž by sis to uvědomovala zaměstnáváš mozek z čehož může pramenit únava a z únavy bolesti hlavy, kdy s tím ruku v ruce jdou závratě. Pokud jsi zhubla a to nějak extrémně, určitě Ti jde dolu tlak, z čehož mohou být opět závratě. A díky novým antidepresivům můžeš tvrději zabrat a necítit potřebu vstát na záchod. Jestli to tak není a omlouvám se, ale řekla bych, že to není tak dávno, co jsi se tu ptala na nějaké věci ohledně lékařky, která není moc komunikativní a že Ti bylo raděno, aby jsi jí změnila. Podívej, antidepresiva člověk nedostane na první nebo druhé smutnění, ale naopak, když je potřeba něco řešit. Tvůj lékař, ke kterému chodíš, by se na Tebe i podle toho měl dívat, protože jsi pacient, který má nějaký zdrav. problém.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.3.16 08:06

Mně takhle jednou začal zánět močového měchýře. Žádné další potíže jsem neměla, ty přišly až následující den večer - pálení, bolest, časté nucení.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
19.3.16 10:44

Ne, nepila jsem alkohol. Není mi po něm druhý den dobře. A to jestli jsem spala tvrdě nevím - probudil mě až ten zvuk padající vody, kdy jsem si říkala, že musím jít vypnout kohoutek..
Hledala jsem na internetu nějakou souvislost s antidepresivy. Psali tam, že se to může stát, jelikož mohou způsobovat únavu, tvrdý spánek a tím i tlumení čehosi… takže to asi bude tím. Stalo se mi to poprvé v životě (od plenek). Tak jsem se lekla, co se to děje.

Ano, má lékařka nevyniká zrovna v pomoci. Snažila jsem se najít jiného lékaře. Bohužel jsou všude plní.
Antidepresiva jsem začala užívat po druhé v životě. Poprvé - v pubertě mi nesedly. Bylo mi po nich zle. Nějak jsem to zvládla. Nyní to nešlo. Původní mi přestaly zabírat a lékař nasadil jiná. A hned po první tabletě se stalo toto. Ano, cítila jsem, že jsem více unavená. Ale přisuzovala jsem to tomu, že v ten den jsem hodně lítala po úřadech a lékařích… nemám auto, takže všechno busem nebo pěšourem.
Problémy s únikem moči jsem po porodu měla.. ale pouze v souvislosti s dávivým kašlem vzniklým z alergie a jejího neléčení - špatná diagonostika lékaře. Kdy jsem se rozkašlala tak, že to i močový měchýř vzdal. Začala jsem cvičit cviky na posílení pánevního dna. A byl mi nabídnutý i zákrok na nějakou „gumičku“… jednodenní.
Tohle ale byla moje premiéra. Moje mamka říkala, že to mohlo být z nějakého silnějšího snu - reálného, přesně jak tu píšete. Že se jí to taky jednou stalo. Ale já nikdy tvrdě nespím - a nespala jsem ani po původních antidepresivech. Vždy jsem se vzbudila, jen se někde něco pohlo..no, každopádně nehodlám tohle znovu absolvovat. Bylo to pro mě dost ponižující.

  • Citovat
  • Nahlásit
283
19.3.16 10:58
@Anonymní píše:
Ne, nepila jsem alkohol. Není mi po něm druhý den dobře. A to jestli jsem spala tvrdě nevím - probudil mě až ten zvuk padající vody, kdy jsem si říkala, že musím jít vypnout kohoutek..
Hledala jsem na internetu nějakou souvislost s antidepresivy. Psali tam, že se to může stát, jelikož mohou způsobovat únavu, tvrdý spánek a tím i tlumení čehosi… takže to asi bude tím. Stalo se mi to poprvé v životě (od plenek). Tak jsem se lekla, co se to děje.Ano, má lékařka nevyniká zrovna v pomoci. Snažila jsem se najít jiného lékaře. Bohužel jsou všude plní.
Antidepresiva jsem začala užívat po druhé v životě. Poprvé - v pubertě mi nesedly. Bylo mi po nich zle. Nějak jsem to zvládla. Nyní to nešlo. Původní mi přestaly zabírat a lékař nasadil jiná. A hned po první tabletě se stalo toto. Ano, cítila jsem, že jsem více unavená. Ale přisuzovala jsem to tomu, že v ten den jsem hodně lítala po úřadech a lékařích… nemám auto, takže všechno busem nebo pěšourem.
Problémy s únikem moči jsem po porodu měla.. ale pouze v souvislosti s dávivým kašlem vzniklým z alergie a jejího neléčení - špatná diagonostika lékaře. Kdy jsem se rozkašlala tak, že to i močový měchýř vzdal. Začala jsem cvičit cviky na posílení pánevního dna. A byl mi nabídnutý i zákrok na nějakou „gumičku“… jednodenní.
Tohle ale byla moje premiéra. Moje mamka říkala, že to mohlo být z nějakého silnějšího snu - reálného, přesně jak tu píšete. Že se jí to taky jednou stalo. Ale já nikdy tvrdě nespím - a nespala jsem ani po původních antidepresivech. Vždy jsem se vzbudila, jen se někde něco pohlo..no, každopádně nehodlám tohle znovu absolvovat. Bylo to pro mě dost ponižující.

Já se vzbudila s pocitem mokrá na pyžamu a jakž takž stihla. a to sem neměla antidepresiva, ale velmi reálný sen že sedím na WC :D ty prášky co teď bereš mohou být silnější a v kombinaci s velkou únavou to udělalo toto.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat