Nouzová antikoncepce a migrény - může to mít souvislost?

Anonymní
19.1.21 10:03

Nouzová antikoncepce a migrény

Ahoj holky, bohužel jsem po prasknutém kondomu musela užít nouzovou antikoncepci, konkrétně EllaOne. Mám od včera (to jsem si ji vzala) silné bolesti hlavy, až migrény, do toho jsem hrozně ospalá a taková přejetá. Stalo se vám to, pokud jste užili, něco podobného? Mohu tento stav přisuzovat té pilulce? Na bolesti hlavy normálně netrpím…

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6554
19.1.21 10:07

Pribalovy leták nic? Bod 4.8. vedlejší účinky - bolest hlavy, nevolnost atd…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4373
19.1.21 10:23

Jedna bolest hlavy po nouzové pilulce, je lepší než nechtěné těhotenství. :D Pokud na bolest hlavy netrpíš a objevila se po této pilulce, tak je to téměř jisté. Běž si lehnout, nebo si dej paralen na hlavu a ono to přejde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat