Nový byt a příspěvek na bydlení

50
29.7.13 12:34

novy byt a prispevek na bydleni

Hezký den, chtěla bych se optat nejsem si totiž jistá jak to je. Bydlím v bytě sama s prckem, pobírám rodičák a příspěvek na bydlení. Ale hledám si byt větší. Teď v týdnu jdu na prohlídku bytu jednoho, ale když by to klaplo jak to bude s příspěvkem když jim půjdu nahlásit novou smlouvu? To budu muset čekat zase 3 měsíce než mi něco dají? Nebo jak? díky

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5256
29.7.13 12:39

Já bych řekla, že budeš pobírat to, co jsi nahlásila teď v červenci a v říjnu tam půjdeš s novými doklady (doložíš červenec starý byt, srpen a září nový byt), ale nejsem odborník, nejlepší budeš mít zavolat si a zeptat se. Hlavně tam musíš mít TP

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18165
29.7.13 12:39

Pane jo, tezka provokace…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
50
29.7.13 12:42

Proč provokace?…No nová smlouva se musí právě doložit do 8 dnů tak si nejsem jistá jak je to pak dál :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18165
29.7.13 12:48
@maynecka píše:
Proč provokace?…No nová smlouva se musí právě doložit do 8 dnů tak si nejsem jistá jak je to pak dál :think:

Bydlis v byte sama se synem, tento byt nezvladas platit bez pomoci statu a presto si hledas vetsi, kde opet budes spolehat na pomoc statu?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
chatwenna
29.7.13 12:50

@Cuddy Tak treba jde z garsonky do 1+1…

• Nahlásit
  • Citovat
2649
29.7.13 12:51
@Cuddy píše:
Bydlis v byte sama se synem, tento byt nezvladas platit bez pomoci statu a presto si hledas vetsi, kde opet budes spolehat na pomoc statu?

ja chci taky, ja chci taky!!!
hypo az do vecnych lovist a jsme 2 dospelaci a mimco v 1kk!…jen tak mimochodem… Nestezuju si, jsme tu stastny :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
50
29.7.13 12:54