Nový Vinted - co si myslíte?

  • Fotoalbum (3)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
3908
1.12.21 10:59
@AvajBr píše:
naprosto chapu. Jestli se to da obejit tim nakupem „pres dotaz“, tak by to mohlo toto resit. Snad to nezrusi :roll: Ja zas treba uplne nepreferuju Zasilkovnu. Tu nejblizsi nam zrusili, dalsi je o dost dal nez posta, takze bych spis radsi CP. Tak to ten nakup komplikuje jeste vic. :zed:

U nás je Zásilkovna věcně plna, takže potřebuji buď na adresu nebo postu. Takže přes nový systém bych nemohla objednat. Naštěstí přes dotaz to jde jako ve staré verzi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20880
1.12.21 14:48

Teď jsem schválně zkusila koupit predmet že špatně zadaného inzerátu, tak jsem zvědavá, co bude.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
1.12.21 15:57

Já teď s jednou paní zkouším nákup s poplatkem, tak uvidíme, co to udělá. Nejde mi tam nastavit způsoby přepravy, hledala jsem to podle nápovědy asi tisickrát a nikde to není :nevim: když otevřu svůj inzerát, tak tam je zásilkovna, takže ok, ale jestli si tam někdo nakliká poštu, tak jsem v kelu - naštěstí tedy předpokládám, že poštovné bude mít vinted nějak přednastavené a tím pádem mě nevyhodí z pošty za to, že balík je větší než za jaké peníze ho chci odeslat nebo tak něco :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
1.12.21 15:59

@Šarlota4 Tak jasné, na jednu stranu chápu, že webhosting něco stojí atd…ale člověka to rozčiluje :D protože doteď to šlo. Asi by i více lidí to bralo nějak… chápavěji, kdyby napsali, že prostě sami nestačí na financování webu atp. a potřebují to tímto vyrovnat. Takhle to spoustě lidem prostě smrdí tím, že si někdo chce vydělat mno.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
1.12.21 16:02

@AvajBr @jezzz Přesně tak, souhlasím. Holt když se půjde domluvit s prodejcem postaru, ok, koupím. Když ne, rozmyslím se, zda se mi to vyplatí nebo ne. Ale člověka to štve, bylo to, alespoň dle mého, prostě snazší.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13926
1.12.21 16:28

@LaVoisin asi se nechapeme, ale to je jedno. Nemyslim to ve zlem. Me proste fakt, ze nekdo chce vydelat prijde naprosto v poradku. To neni preci jen o webhostingu. Musi to zaplatit management, programatory, dane, hardware, udrzbu. Jestli si nekdo mysli, ze to oni musi 1× mesicne zaplatit nejaky hosting, tak se hluboce myli. Proc by to prece delali? Abychom si tam mohli levne preprodavat puncochace? Nemusi nic avizovat, proste je to kseft. Navic pochybuju, ze na nejakem hostingu jedou. Budou mit vlastni zelezo a to jsou statisice.

Co me vadi, ze to neni moc sikovne provedene. At si klidne jdelaj redesign, zmeni podminky bla bla, ale nejake premazavani profilu a nuceni do konkretni prepravy apod mi prijde blby. Asi to nektere uzivatele odradi. Ja mam take zatim same dobre zkusenosti :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
1.12.21 17:29

@Šarlota4 Já myslím, že chápeme, a také to nemyslím ve zlém :kytka: říkala jsem to jako příklad. Akorát mi jde o to, že do teď to šlo i bez těch poplatků a najednou je změna, která mnoho lidem v určitém slova smyslu vadí. A asi by to víc lidí bralo více v pohodě, kdyby se prostě řeklo, že už to nemohou dotovat ze svého. I já bych to asi chápala více než nějaké schovávání za „ochranný poplatek“ :nevim: ale tak důležité je, aby to jelo a fungovalo jak má - byť za nějaké peníze. Zatím jsou v tom podle mě jen zmatky - zpoplatněné zmatky :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10813
3.12.21 07:49

Tak budou to dva dny a inzeráty nikde…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3908
3.12.21 08:08

Zkoušela jsem koupit oblečení klasicky jako na starém Vinted. Paní mi slíbila, že mi pošle číslo účtu a nedala inzerát do rezervace. Oblečení nemám, jelikož si jej v mezičase koupil někdo jiný na přímo.

Pokus číslo dva: koupila jsem oblečení na přímo (cena oblečení 30 Kč, takže to bylo i levnější). Paní naštvaná, že jsem jej koupila na přímo, protože neví, zda jej ještě má.

Pokus číslo tři: koupila jsem oblečení na přímo, paní jsem napsala, že pokud jej nemá nebo jej bude prodávat někomu jinému, ať mi napíše a já obchod stornuji. Tak aby to nepoškodilo prodejce (viz. náhled). Paní úplně v pohodě, spokojenost na obou stranách.

Otázka je, jak moc poplatek nakonec nákup prodraží. Osobně už budu nakupovat jen jako v případě tři. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3908
3.12.21 08:40

Ještě jedna novinka :cert:

Paní neměla nakonec oblečení, někde jej založila. Objednávku jsem stornoval, peníze vrátí do týdne. Toto je ok.

Avšak Vinted mi napsal, že pokud budu ještě jednou stornovat, dostanu negativní hodnocení :cert:

Chjo, není moje vina, že k obchodu nedošlo, ale negativní hodnocení takto dostanu. Poslala jsem jim to jako negativní zpětnou vazbu. Pochybuji, že to k něčemu bude.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
3.12.21 08:44

@jezzz Já zatím prodala přes tlačítko 2 věci, zatím ok. Na Mail přišlo upozornění, balíček zabalím, v konverzaci s kupujícím stisknu „získat přepravní štítek“ a dostala jsem kody do zásilkovny - a pak rychle běžet odeslat, aby se nepropásla ta lhůta :D takže zatím ok. Obě dámy mi dopředu napsaly zda ještě předmět mám a je volný a do rezervace jsem ho pro jistotu nikomu nedávala -nebyla jsem si jistá, co se stane když to udělám, nakonec se stalo, že jedna kupující mi napsala, že věci chce a přes tlačítko, ale do druhého dne do večera ho nezmáčkla a tak to udělal někdo jiný. Takže zatím to jde a takto budu nakupovat i já - nejdřív pošlu dotaz a poptám se po čísle účtu, když bude člověk chtít, abych koupila přes tlačítko, rozmyslím se, zda se mi to po březnu vyplatí a buď se omluvím, že brát nebudu a nebo holt zmáčknu :dance:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
3.12.21 08:45

@jezzz To mě taky zarazilo, když jsem četla ty podmínky… automatická negativní hodnocení, kolikrát opravdu v případech, kdy člověk za nic nemůže :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
K82
1933
3.12.21 09:00
@jezzz píše:
Ještě jedna novinka  :cert:

Paní neměla nakonec oblečení, někde jej založila. Objednávku jsem stornoval, peníze vrátí do týdne. Toto je ok.

Avšak Vinted mi napsal, že pokud budu ještě jednou stornovat, dostanu negativní hodnocení :cert:

Chjo, není moje vina, že k obchodu nedošlo, ale negativní hodnocení takto dostanu. Poslala jsem jim to jako negativní zpětnou vazbu. Pochybuji, že to k něčemu bude.

I pres to, ze jsi zaskrtla, ze prodejce jiz zbozi nema 8o?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
K82
1933
3.12.21 09:00
@tulipán píše:
Tak budou to dva dny a inzeráty nikde…

Ja, zatim, den a take nic.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
254
3.12.21 09:07

@K82 Zkuste ještě jednou jít na starý Vinted, možná se ještě jednou ukáže nabídka k přechodu na novou platformu a pak se zprávách nebo na úvodní stránce by mělo být tlačítko „převézt účet“ - já to měla tak, že jsem účet převedla a nic se 2 dny nedělo a musela jsem to udělat znovu a pak už to šlo :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat