nový výtah v družstevním domě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Medin
Kecalka 184 příspěvků 17.05.09 12:22
nový výtah v družstevním domě

Dobrý den, nemáte náhodou někdo skušenost jestli musím souhlasit s výtahem a firmou kterou nam vybralo družstvo aniž by nam dali jakoukoliv možnost výběru? Já mam byt v os. vlas. ale bohužel nas neni dost nato aby jsme udělali svoje družstvo. A ted nam maji dělat nový výtah ale ještě menši než ten co mame ted a tvrdí že jiny nelze, ale mi jsme si nezavysle nechali vypracovat navrch od jiné firmy a ta je schopná udělat výtach podstatně větší a za skoro ty samé peníze. Děkuji za rady a nápady.

Reakce:
Macík74
Generální žvanilka 22163 příspěvků 17.05.09 12:28

neporadím jen jsem zvědavá a zeptám se na firmy??? manžel pracuje jako servisní technik u výtahů schindler.. a nadává jak je jeho firma drahá… tak je to taková „profesionální deformace“ jakou firmu vám vybralo družstvo a jakou vy? díky za odpověď!

Medin
Kecalka 184 příspěvků 17.05.09 12:34

Družstvo vybralo nějakou osrava něco ale nevym přesně a hlavně nutno podotknout že přes naše družsto je vše podstatně drašší. mi jsme si nechali dělat návrchu moravskoslezské výtahy spol. s.r.o. jinak výtah mame ještě 5let v zaruce ale prý nevyhovuje podle nějakych norem ale na družstvu mi nikdo nechce řict podle jakych

Macík74
Generální žvanilka 22163 příspěvků 17.05.09 14:04

aha díky!!!

lucka25
Ukecaná baba ;) 2431 příspěvků 17.05.09 15:17

A vy už máte ty dveře co se samo zavírají?Tady se taky měnil výtah a je menší :twisted: než byl.No a družstvo nám vybralo firmy nebo,kdo chtěl tak navrhl a pak se to odsouhlasilo podle mě nemůžou s Vašima penězma disponovat,jak chtějí .