Obavy z rovnátek

29.3.21 12:39

Obavy z rovnátek

Dobrý den,

obracím se na Vás s obrovskou prosbou o pomoc…

Jsem studentka střední školy a píšu seminární práci, kde se zabývám pocity starších lidí (50+), kteří v dospívání nosili rovnátka. Zajímaly by mě jejich pocity a jak je vnímalo okolí (dříve rovnátka nebyly tak populární jako dnes, lidé se setkávali s posměchem, nepříjemnými narážkami, bylo jim trapně atd.). Jsem si vědoma toho, že je to osobní záležitost, ale budu Vám moc vděčná za jakékoliv informace.

Doba covidová mi znemožnila pátrat po těchto informacích osobně, a tak hledám na internetu a doufám v zázrak…

Prosím, zapátrejte v paměti, zeptejte se své rodiny nebo známých, jestli nemají takovou zkušenost. Moc byste mi tím pomohli.

Děkuji Vám mockrát!!:)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
708
29.3.21 12:42

Já osobně nosila jen nasazovací rovnátka na noc, takže je okolí nevidělo. Co si ale pamatuji, tak kolem mě bylo dost vrstevníků, kteří měli rovnátka na pevno a nějak si nepamatuji, že by byli terčem posměchu. Ba naopak. Vždycky se chlubili tím, že mají nové barevné gumičky atd. Mně osobně se to na některých i dost líbilo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2215
29.3.21 12:57

Můj syn je právě minulý týden odložil :). Začal je nosit ve třinácti, sundali mu je nyní v patnácti. Zvládl to naprosto perfektně. Jestli máte nějaké konkrétní dotazy, budu mu je tlumočit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.3.21 13:27

Rovnátka nebrat

Dobrý den, rovnátka jsem měla v dospělosti, 8 let, vytrhli mi kvůli tomu 4 zuby, celou dobu jsem se neusmívala. Rovnátka bolí, ruší milostný život, nedá se s nimi pořádně jíst a nestojí za to. Po letech se mi zuby zase vrátili do původní podoby. Na zuby jsem si potom musela nechat dát fasety. Byla to fixní rovnátka, zámečky v barvě zubů. Syn má zuby jako já, ale rovnátky ho týrat nebudu.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
29.3.21 16:35
@Anonymní píše: