Obchod zamítl storno objednávky

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
114
25.10.21 16:11

Obchod zamítl storno objednávky

Dobrý den,

o víkendu jsme objednali zboží z eshopu a ještě týž den (cca za 2 hodiny po objednávce) jsme ji zrušili (dle recenzí velmi dlouhá dodací doba a nepříliš kvalitní zboží a navíc jsme našli skoro stejné levnější s dodáním do 3dnů), dnes nám přišel mail, že zboží je již prý předáno dopravci a storno není možné…(od dopravce nám nepřišlo žádné info o převzetí zboží ani kdy nám bude zboží doručeno) No a jestli prý o to zboží nemáme stále zájem, tak máme zásilku odmítnout a oni to vrátí zpět do skladu. Mají na takový způsob „obchodování“ právo? Kdo zaplatí dopravu? (v OP mají, že pokud zákazník vrací zboží do 14ti dnů, tak dopravu platí on sám…a dále Kupující spotřebitel je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit ještě před odesláním zboží prodávajícím nebo před převzetím zboží.…z toho mi vyplývá, že stále mám právo na storno objednávky, když jsme zboží nepřevzali). Zboží máme na dobírku. Děkuji za odpovědi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4313
25.10.21 16:15

Tak řekneš dopravci, že to nepřebereš, ať to pošlou nazpět. Jinak, co jsem objednávala na eshopech, tak tam většinou měli, že do 15 min můžete stornovat. Takže 2 hodiny už bylo pozdě.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
105
25.10.21 16:23

Ano je to naprosto normální… dopravce ještě nemusel dát vědět, protože balíček ještě nenapípal, takže jakoby o něm neví i když už ho má a tedy nelze stornovat. Ale vy balíček nemusíte přebírat, není zaplacený takže o nic nejde

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
79433
25.10.21 17:11
@firefly13 píše:
Ano je to naprosto normální… dopravce ještě nemusel dát vědět, protože balíček ještě nenapípal, takže jakoby o něm neví i když už ho má a tedy nelze stornovat. Ale vy balíček nemusíte přebírat, není zaplacený takže o nic nejde

No, automaticky bych netvrdila, že o nic nejde, když nevíš, odkud objednávali a tedy si nemohla číst obchodní podmínky. Klidně tam mohou mít, že v případě nepřevzetí zásilky je zákazník povinen uhradit marné poštovné.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15014
25.10.21 17:32

@maty009 jak jsi tu obejdnávku zrušila, emailem? jestli ano, máš případně důkaz..
Jinak jejich blbost, zásilku prostě nepřeber.
Už se mi tohle taky jednou stalo a dopadlo to bez problému.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
114
25.10.21 17:38

@lucynka25 ano, emailem, též mi to přijde divné, že se jim „vyplatí“ zaměstnat přepravce, který doveze zboží zpět…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
114
25.10.21 17:39

@j.a.n.i1 píšou tam, že Zánik smlouvy nebo odstoupení od smlouvy se nedotýká nároků na zaplacení nákladů spojených s vrácením zboží, nároků na náhradu vzniklé škody, nároků na úroky z prodlení a nároků na smluvní pokuty, neboť tato ustanovení jsou plně oddělitelná od kupní smlouvy a trvají i po zániku kupní smlouvy…takže minimálně poštovné se platí, ale že nám paní v emailu nic nenapsala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15014
25.10.21 17:48

@maty009 určitě je to pochybení u nich.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3502
25.10.21 20:05

Zásilku si nepřebírejte a příště si nejdřív otevřete heureka.cz a recenze… 🙋🏻‍♀️ Ušetřili byste pak tomu e-shopu minimálně práci s balením ✌🏼

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12751
25.10.21 20:10

2 hodiny po objednávce na storno pozdě není. Když neumí reagovat na emaily a nepředávají si informace od emailu k lidem, co obsluhují objednávkový systém, tak to nepřebírej. Já bych asi poslala ještě jeden email s odkazem na ten první a upozorněním, že to nepřevezmu a že mají času dost si to stornovat a neposílat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20541
26.10.21 10:06

Když jsi to neplatila a poslala storno, tak to normálně nepřeber ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
114
26.10.21 11:13

Tak nám z obchodu psali, že normálně nemáme tu zásilku přebírat, pokud se nerozmyslíme jinak, a ani žádné poplatky (přeprava atd) tam nejsou…ale stejně nechápu jejich logistiku - dopravce už zásilku údajně má, ale přesto se nám stále neozval (dle většiny recenzí doprava trvá strašně dlouho)…až se nám dopravce ozve, zavolám, napíšu m, ať to neposílá plus přepošlu maily s komunikací z obchodu. Podle kamaráda, který dělá na vysoké pozici v logistice v jedné firmě, kecají, říkal nám, že sám moc dobře ví, jak to funguje, a že nějakou dobu trvá, než se zboží vůbec odešle…to by tam museli mít jo nějaké supermany…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
166
26.10.21 11:49

Recenze začni číst a zboží porovnávat před objednáním. Ušetříš práci mnoha lidem. :zed:

Jsou eshopy, které fakt fungují rychle. Já sama jsem pracovala v jednom a byla schopna objednávku vychystat hodně brzy po přijetí, a asi jsi se trefila, že to hned šlo k přepravci. Kolikrát se mi stalo, že jsem to zabalila, oštítkovala a zrovna přijel klučina na svoz. To že to předali přepravci může znamenat i to, že mají už vytisknutý kód a zboží už má chlapec na autě a jede ještě na další firmy. Než to napípá pak u nich na centrále, tak to trvá. Většinou to pak jede na centrální sklad a z něj se to vyváží třeba na menší sklady. A pak přijde upozornění od přepravce. Zásilkovna třeba napíše, že má info od obchodu a čekají na předání balíku. Česká pošta co vím píše až když je balík na třídícím skladě a píšou až, že bude doručován. Každopádně to prostě nepřeber, a máš klid. V tomhle mají na tom eshopu pravdu a není to žádné „obchodování“ na které by neměly právo. Spíše Ti to usnadňují, když ty jim ne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
112
4.11.21 07:52
@maty009 píše:
Tak nám z obchodu psali, že normálně nemáme tu zásilku přebírat, pokud se nerozmyslíme jinak, a ani žádné poplatky (přeprava atd) tam nejsou…ale stejně nechápu jejich logistiku - dopravce už zásilku údajně má, ale přesto se nám stále neozval (dle většiny recenzí doprava trvá strašně dlouho)…až se nám dopravce ozve, zavolám, napíšu m, ať to neposílá plus přepošlu maily s komunikací z obchodu. Podle kamaráda, který dělá na vysoké pozici v logistice v jedné firmě, kecají, říkal nám, že sám moc dobře ví, jak to funguje, a že nějakou dobu trvá, než se zboží vůbec odešle…to by tam museli mít jo nějaké supermany…

Taky si myslim ze kecaj a do dvou hodin nic neodeslali. Mozna spolihaji na to, ze si to rozmyslis a zbozi nakonec prevezmes.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat