Obezita v těhotenství - cvičení, zdravá strava

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
MelissaMuray
Stálice 81 příspěvků 22.11.18 21:20
obezita v těhotenství - cvičení, zdravá strava

Ahoj všem,
jsem teď 9tt a měřim 167cm a vážim 85kg. Ráda bych se nějak udržela, abych přibírala co nejméně. Před otěhotněním jsem moc na pohyb zvyklá nebyla, občas jsem šla na delší procházku se psem a asi 4krát jsem stihla navštivit fitko s trenérkou :mrgreen: Měla jsem teda práci, kde jsem docela chodila, takže na chuzi jsem zvyklá. Poradíte nějaké appky nebo podle čeho cvičit? Bydlíme na vesnici tak se mi moc nechce nikam dojíždět na cvičení. To jsem si řekla, že bych pak chodila třeba až ke konci.
Dále se chci zeptat, když teď začnu jíst pravidelně a zdravě, možná něco schodim bude to nějak vadit? Nerada bych ublížila miminku.
A pokud je tu někdo, kdo měl nadváhu už před otěhotněním, měli jste s tim u doktorů nebo v porodnici nějaký problém? Abych věděla na co se kdyžtak mám připravit :?
Děkuji moc :srdce:

Reakce:
Kriss Tina
Echt Kelišová 9377 příspěvků 22.11.18 21:35

Hele uprav si jídelníček, tím se shazuje nejvíc, ale pokud si nebyla zvyklá cvičit, teď bych s tím nezačínala. Leda třeba nějakou těhotenskou jógu, procházky… Jinak s nadváhou zkušenost nemám, ale hlavně v prvním trimestru jsem vždy pár kilo Shodila, hlavně díky nevolnostem a žádný problém to nepřineslo.

MelissaMuray
Stálice 81 příspěvků 22.11.18 21:39

Děkuji moc.
jsem teď na neschopence, takže se snažím ve vycházkách chodit aspoň hoďku se psem na procházku. Nevolnosti právě (naštěstí) nemám žádné.

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 34287 příspěvků 1 inzerát 22.11.18 21:44

Podrobněji ohledně stravy ti poradí v této poradně . Pokud se chceš udržet s váhou, zkusila bych dodržovat aspoň rámcově diabetickou dietu. Miminku tím neuškodíš, právě naopak. Z cvičení bych určitě zařadila jógu pro těhotné, zejména cviky na posílení a protažení zádových svalů, které v těhotenství hodně trpí. Jsou videa na youtube, tak mrkni. A chůze je také dobrá volba, choď i do kopce, fyzička se u porodu hodí.

vtipna
Kecalka 215 příspěvků 22.11.18 21:58

Ja mela obezitu vzdycky,tehotenstvi to nijak neovlivnilo,doktori uplne v pohode,nikdo se ani nezminil. Takze jez zdrave kvuli miminku hodne zeleniny a ovoce,at jsou vitaminy. Me dokonce po porodu vaha klesla pod mou obvyklou. Ted zase nabiram ????

rozand
Závislačka 4379 příspěvků 22.11.18 21:59

@MelissaMuray Mam 164 cm, pred tehotenstvim 85 kg. Tri tydny po porodu mam z nabranych 23 kg jen pet, ktera pomalu taky mizi. Hlavne bych se zbytecne nestresovala.

Yopii
Kecalka 319 příspěvků 22.11.18 22:11

Stravou neuskodis, naopak… co se tyce cviceni nedoporucuje se zacinat, dokonce u tehu jogy je napsane, ze pokud nejsi zvykla tak zacit az v 2.trimestru… prochazky jsou super… ale myslim, ze to je dano i geneticky, jsou holky, co ji silenosti a priberou houby a pak ty, co se hybou a davaji si pozor ale priberou fest :nevim:

Verurizeckova
Ukecaná baba ;) 1502 příspěvků 22.11.18 22:28

Rada bych te povzbudila, ale asi mi to nevyjde :( před tehotenstvim 168 cm a 74kg, skončila jsem na 88 kg… Cele těhotenství jsem se snažila jist zdrave a jedla jsem asi nejlíp já cely svůj život… doktor mi dělal pak krevní testy a měla jsem tak vysoký cholesterol, ze doktor se malém krizoval, jestli do sebe laduju jenom smazene a prasárny. Doma jsem to na tvrdo obrecela… každopádně jsem se snažila dost chodit až do konce, v osmém měsíci jsme byli v Rakousku, kde jsme denně usli 10 kg a stejně jsem přibrala 14kg :lol: každopádně teď mám 71 kg. Jsem 5M po porodu a začala jsem s pilates doma a HIIT. Jim nějak normálně, snažím se prasit minimálně, i když jídlo je moje životní láska, jako můj muž a syn, neumím bez nej žít a děla mě v životě šťastnou :mrgreen:

Moc držím palce, ať to u tebe jde a zdravou stravou a prochazkami fakt nic nezkazis. Pilates je i pro těhotné a na stránkách, podle kterých cvicim, jsou i cvičení pro těhotné, kdybys chtěla, napis a pošlu odkaz, ale jsou to stránky placené.

kve-tinka
Závislačka 4833 příspěvků 3 inzeráty 23.11.18 06:35

Můj momentální příklad: 11tt, do otěhotnění jsem 2-4× týdně doma šlapala na rotopedu a posilovala, opravdu jsem končila po 40min zcela propocená. Váhu k 167cm cca 75kg, cvičila jsem abych si mohla dát i prasárny.
A ted? Od zjištění těhotenství jsem „nehla“ zadkem, buď mi je špatně nebo jsem unavená, jakože fakt unavená. Dělám 12h směny ve zdravotnictví, pohybu nad hlavu, ale doma nefunguji!! Jídlo momentálně neřeším, jsou dny kdy nejsem schipná sníst nic, takže když se mi uleví, jím vše na co mám chuť.
Rotoped stále stojí v koutku a věřím, že ještě v těhotenství na něho vlezu!! :mrgreen:
P.S. s prvním dítětem jsem šla na sál skoro +30kg :roll:

Váš příspěvek
Reklama