Obhajoba bakalářské práce se špatným hodnocením

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.04.18 15:57
Obhajoba bakalářské práce se špatným hodnocením

Ahoj, potřebuji se vypsat, případně slyšet zkušenosti někoho dalšího. Omlouvám se za anonym, ale přijde mi to dost osobní.
Jsem celkem průměrná studentka, většinou dostávám B, C. Občas nestíhám, učím se na poslední chvíli, ale vím, že naučit se dokážu, hloupá nejsem. Během týdne mi přišly posudky od vedoucího i oponenta, zůstala jsem koukat s otevřenou pusou, protože jsem to vůbec nečekala - vedoucí D, oponent E. 8o Na bakalářce jsem pracovala asi od října, odevzdávala koncem března, téma velmi dobře vybráno (i dle posudků), průběžně jsem konzultovala s vedoucím, dělala jsem přímou práci s klientem, což bývá plus v našem oboru. Během konzultací, ani náznak, že by to byl takový propadák, že s tímhle tam jít nemůžu, nebo ať zamakám, spíše jen menší výtky. Takže jsem opravdu nečekala, že se sotva dostanu k obhajobě, jsem z toho dost přešlá, sama vedoucí mi vytýká věci, které jsem s ní několikrát diskutovala a udělala podle ní,.. Za svou prací si stojím, ale opravdu se teď bojím, a ani se mi do ničeho nechce. Jsem znechucená sama sebou, a když už teď si říkám, že nedám ani obhajobu, tak celý státnice jsou pro mě ještě 10× stresující. Byl jste na tom někdo podobně a nakonec obhájil? :zed:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.04.18 16:07

Ahoj, nevěš hlavu, tohle není nic neobvyklého. Mně vedoucí BP taky vytknul věci, které mi sám poradil. A pak taky i s oponentem vytknuli, že tam chybí něco, co tam bylo - prostě se neobtěžovali si mojí práci ani přečíst. O obhajoby byl ale vedoucí skvělý a podržel mě, zápory práce se tam vůbec neprobíraly, spíš upozorňoval na dobré stránky.