Očkování covid a slabost v lýtku

Anonymní
15.7.21 14:14

Ockovani covid a slabost v lytku

Asi týden po ockovani covid mi zacalo mravencit v lytku a chodidle. Neni to vyloženě brneni, ale spis pocit chladu /slabosti. U dr jsem byla, trombózu vyloucil, pry to muzi mit od zad. Přijde mi zvláštní, ze to zacalo zrovna po tom očkování. Mám to už asi mesic. Neměl nekdo z vás neco podobného?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
946
15.7.21 14:28

Moje babička tohle řeší. Byla i na neurologii a chodí na nějakou vodoléčbu čico. Mě občas šíleně bolej nohy a mm je takový jakoby těžký, ale mám to fakt nárazově

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3151
15.7.21 15:00

Mojí mamku začalo po očkování zlobit koleno (teď si nevzpomenu, co to přesně bylo). Nejdřív to léčila dáma, pak na ortopedii a tam ji doktor řekl, že takových různých rozjetých věcí po očkování, tam má denně několik. Léčila to cca šest týdnů.
Takže bych se nedivila, kdyby to tak bylo i u tebe. Zkus užívat hořčík, nejlepší je ve spreji přímo na oblast obtíží, případně vnitřně. A objednej se na neurologii, tam ti řeknou víc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1822
15.7.21 15:04

Po prvni davce me bolelo lytko, chvili jen jedno misto, pak jakoby kost, jeden den me brnela cela noha, pak jsem se asi moc pozorovala, takze me bolely obe nohy.. :mrgreen: Nicmene ja byla predtim po dlouhe dobe behat, takze je mozne, ze to bylo tim (i kdyz jsem si myslela, jak na to nejdu zvolna) a ne ockovanim. Mela jsem to tak tyden, brala jsem pak magnezium. Po druhe davce zatim problemy zadne nemam.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.7.21 15:13

@Murka a přešlo ji to teda? Ted mam kratce po 2.davce tak čekám, jestli se to nezhorsi. A myslíš, ze na neurologii by mi s tím pomohli? Není to jako že bych nemohla fungovat, ale cítím to behem dne a je to hrozně obtěžující. Hořčík beru vnitřně rozpustný.

  • Citovat
  • Nahlásit
8200
15.7.21 15:15

Taky jsem to mela, prejde to

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.7.21 15:23

@Nekoukej! A za jak dlouho jsi to mela ok? Ja to mam uz pres mesic 😔 resila jsi to s dr.?

  • Citovat
  • Nahlásit
3151
15.7.21 17:13
@Anonymní píše:
@Murka a přešlo ji to teda? Ted mam kratce po 2.davce tak čekám, jestli se to nezhorsi. A myslíš, ze na neurologii by mi s tím pomohli? Není to jako že bych nemohla fungovat, ale cítím to behem dne a je to hrozně obtěžující. Hořčík beru vnitřně rozpustný.

Po cca šesti týdnech byla ok. Klidně bych s tím na neurologii šla, když si doktor myslí, že je to od zad, tak ať se na tebe podívají a třeba zjistí příčinu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1573
15.7.21 18:18

Zkus vitamíny skupiny B.
Neměla jsem s tímto problémy po očkování, u mne to přetrvalo po auře u migrény a zlepšilo se to až když jsem doplnila b12. (trvalo to několik týdnů)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.7.21 09:41

@Evkad dekuju, už jsem si B12 koupila, tak uvidím.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat