Očr Kladno a okolí

Anonymní
16.4.20 08:22

Očr Kladno a okoli

Ahoj, poprve cekam na vyplaceni ocr. Nevite kdy chodi a jestli uz nekomu dorazilo? Dekuju

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
16.4.20 08:24

Ukoncovala sem 22. Brezna. Účetní vyresila hned a penize stale nemam :roll:

• Citovat
  • Nahlásit
14020
16.4.20 08:58

Mají 30 dní od přijetí papírů. Běžně to posílala moje účetní i těsně před koncem měsíce s ostatními věcmi, když uzavírala měsíc. Mmch teď to bude asi trvat déle, když je na očr půlka republiky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
wei
72
17.4.20 23:05

Ahoj! :mavam:
Mě tedy ošetřovné už přišlo, ale jen za 9 dní. Tak teď nevím, jestli není něco špatně, abych nebyla teď už doma zadarmo. :think:
Mám ošetřovačku z důvodu uzavření školky, tak by mi měla platit po celou dobu. Ale co tak zjišťuji v okolí, tak jsem jediná která dostala zaplaceno a jen těch 9 dní. Ještě doplním, že výkaz na konci března jsem vyplnila a účetní vše zaslala 31.3. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.4.20 23:08

@wei no to mi vubec nerikej. Nejde ani tak o ty penize jako o to doprosovani a tu praci kolem toho je z nich dostat :roll:

• Citovat
  • Nahlásit
wei
72
17.4.20 23:12

Ale avych ve finále opravdu neměla zaplaceno jen těch 9 dní a konec. Uvidím, jestli ještě něco do konce měsíce přijde. Ošetřovné za těch 9 dní mi přišlo už 6.4.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.4.20 23:22

@wei tak snad ti poslou i zbytek. Nikam jsi nevolala?

• Citovat
  • Nahlásit
wei
72
18.4.20 10:17

Volala jsem bez úspěšně na tu jejich infolinku (vždy po cca půl hodině poslouchání tý šílený melodie mě položili) pak jsem se dovolala alespoň na OSSZ v Kladně, kde mi paní řekla, že nemá žádné informace a při nejhorším mi to vyplatí prý zpětně. V pondělí opět zkusím infolinku a dám vědět, když se dovolám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
305
21.4.20 08:29

Zdravím, ma už nekdo ocr na slozenku na Kladně?

• Citovat
  • Zmínit