Odchod z místa učitelky (třídní) v pololetí

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
31.10.21 14:45

Odchod z místa učitelky (třídní) v pololetí

Omlouvám se za anonymitu, mám čitelný nick a opravdu zatím nechci, aby mě někdo „našel a nabonzoval“ :).

Výchozí situace - jsem učitelka, třídní. Dostala jsem skvělou nabídku mimo školství, o které jsem dlouho snila.

Nástup v lednu, nejlépe k prvnímu lednu.
Snad by se dalo domluvit i na únor.

Odchod ze školství by tedy proběhl v pololetí.
Bude mi to samozřejmě líto kvůli studentům.
Chápu i to, že to bude rána pro vedení školy a hledání zástupu od pololetí bude těžké.
Jak to ještě není jisté a nechci to šířit, tak se nemám kde zeptat, na co si dát pozor, co se v takové situaci obvykle dělá a tak dále.

Jak jsem ve školství krátce, tak nemám žádnou osobní zkušenost, že by obdobnou věc už někdo řešil.

Poradíte? Napíšete své zkušenosti?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13774
31.10.21 14:55

Tak čím dříve to řekneš, tím pro vedení líp. To se nedá nic dělat. Studenti odejdou taky za svým štěstím po maturitě…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
31.10.21 14:58

@eva valoi A je to běžný? Děje se to? Z toho mám největší hrůzu. Že bude kolem toho velebouře :)

• Citovat
  • Nahlásit
23839
31.10.21 14:58

Jestli máš novou práci fakt jistou, tak s oznámením vedení nečekej. Bude mít víc času sehnat náhradu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13774
31.10.21 15:03
@Anonymní píše:
@eva valoi A je to běžný? Děje se to? Z toho mám největší hrůzu. Že bude kolem toho velebouře :)

Děje se to. Asi je samozřejmě lepší odejít s koncem školního roku, ale lze samozřejmě odejít i během roku. Platí pro tebe to, co pro každého jiného zaměstnance.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
11586
31.10.21 15:04
@Anonymní píše:
Omlouvám se za anonymitu, mám čitelný nick a opravdu zatím nechci, aby mě někdo „našel a nabonzoval“ :).