Odvolání proti odebrání čid

Anonymní
18.6.15 09:19

Odvolání proti odebrání čid

Ahoj holky, doufám, že je tu někdo, kdo mi bude moct poradit. Několik let mám čid 1 stupně, po úraze mi zůstaly trvalé následky na koleni. Měla jsem pokles pracovní schopnosti o 40% a dnes mi došlo z lps rozhodnutí o odebrání, neboť pokles je jen o 20% Můj zdr stav se rozhodně nezlepšil, naopak ortoped do zprávy napsal, že zlepšení není možné a stav kolena se bude nadále již jen zhoršovat. V lednu se mám vracet po md do práce, teda pokud nějakou najdu. Do původní by mě i vuali, kdybych neměla problém s tím kolenem. Pracuju jako pečovatelka u léžících seniorů, takže koment posudkové dr, že nemám koleno moc namáhat a dlouho nestát a nechodit, mi přijde trochu úsměvný. Ještě mi řekla, že se můžu odvolat, což také hodlám učinit. A teď kam je lepší? Od mého dr mi bylo řečeno, že k reviznímu lps to moc smysl nemá, možná zkusit přímo posudkovou komisi MPSV. Nemáte někdo zkušenost? U mě rozhodně nejde o vysosání státu na invalidním důchodu, do práce se těším, ale vím, že že dvanáctky fakt nedám. Teď jsem byla dva dny na záskok na dpp a fakt to nezvládám. A samo, že peníze nám budou chybět, že jo…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

384
18.6.15 09:32

Ahojky,
musíš na OSSZ, kde Ti byla žádost posuzována, vznést námitku do 30ti dnů. Musíš uvést proč s výrokem nesouhlasíš, hlavně nezapomenout na číslo jednací a takové ty papírové náležitosti. Při opětovném negativním posouzení s můžeš obrátit na krajský soud. Správní žaloba musí být podána do 60ti dnů od doručení rozhodnutí OSSZ Tobě.
Určitě jdi do toho. Nemávni nad tím rukou. Doporučuji si zajít k ještě jednomu ortopedovi, aby měli dva posudky. Pokud to nestihneš do podání námitky na OSSZ, určitě to stihneš do podání na kraj :). Držím pěsti.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25377
18.6.15 09:37