Okamžitá výpověď z práce - potřebuju okamžitě odejít

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.02.19 03:48
Okamžitá výpověď z prace

Ahoj holky jsem bezradna tak prosím o radu. Pracuju jako prodavačka v potravinách. Smlouvu mám do dubna. Ale potřebuji odejít nejlépe hned domluvou to nepůjde určitě.
Psychicky nátlak je takový že už nemůžu ani spát bylo toho opravdu moc a než bych to sem napsala byl by asi už i večer.
Tak přemýšlím o alternativně že si nechám vystavit lékařský papír,, jako má kolegyně.
O tom ze nejsem schopna vykonávat tuto práci. A teď z ní moje otazka.

• Co se týče lékaře vím že mi to napíše je to rodinná známá takže záda cokoliv.
  • vůbec nevím jak to v téhle situaci chodí mám se hlásit na UP nebo je to jako nemocenská.
  • práci mám najitou od května. Možná by nebyl problém i od dubna.

Takže co vše obnáší pokud odejdu hned díky lékaři. Mám se někam hlásit nebo musíš být doma a budou kontroly.
Děkuji moc jsem už fakt psychicky z toho všeho no na hlavu… Jasně

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
arinecka
Kelišová 5882 příspěvků 28.02.19 04:36

Máš dva měsíce do konce smlouvy, to se to nedá už vydržet? Pokud by ti doktorka vystavila papír že tuhle práci nemůžeš vykonávat, tak by musela mít asi nějaké podklady, na základě kterých by to napsala. Určitě to není jen tak.Pokud je to tam taková hrůza, tak jdi na ty dva měsíce na neschopenku, nebo to prostě vydrž. Jiné řešení asi není :nevim:

iPodPrd
Kecalka 195 příspěvků 28.02.19 05:19

Ani nevíš, jak ti rozumím. Dělala jsem v potravinách brigádně, takže jsem prostě jednoho dne po směně oznámila šéfovi, že už nepřijdu. A těm čaramurám jsem od plic řekla, co si o nich (nejen já) myslím, krásnej pocit ty jejich spadené brady :palec:

Doporučovala bych jít na ty dva měsíce „marodit“ - ale tam máš pak ty vycházky no, ale lepší než se psychicky zhroutit. Držím palce! ;)

BaMaK