Opět perníčky – kde a jak skladujete?

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
249
20.11.10 22:40

opět perníčky - kde a jak skladujete???

Mám na vás - perníkářky dotaz - jsem začátečník… Kde perníčky skladujete? Jedny mám upečené a jsou tvrdší, ale mám je v docela vlhké místnosti v papírové krabici a trochu měknou. Pak chci zkusit ještě jeden recept na prý měkké perníky, tak uvidíme.
Chci se tedy zeptat zkušených, kde je skladujete :think: - vlhko, chladno, pokoj. teplota… Přidáváte rozkrojené jablko? A nemůže mi navlhnout i ta poleva - aby se mi to moje dílo ještě nerozpatlalo?
Díky všem za rady!!!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
716
20.11.10 22:55

na balkoně :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14014
20.11.10 23:13

V plechové dóze (např. od IKEA zázvorových sušenek) ve spíži. Na změknutí nedávám jablíčko, ale kousek chleba (děti ale nejradši perníčky co nejtvrdší). Polevu, pokud zdobím, klasickou bílkovou, nezvlhne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1357
20.11.10 23:27

Fančo, na změknutí prý pomáhá vložit do krabice pomerančovou kůru ( dle kamarádky funguje jakákoli citrusová kůra). Bacha na tu vlhkou místnost, aby ti nesplesnivěly a nebo nenatáhly různé případné pachy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23860
20.11.10 23:38

Já počítala, že budu zdobit tak za 3 týdny až změknou, neboť mám strach, že se s polevou něco stane, co myslíte? :think: Budu dělat klasickou cukr+bílek+citrón.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7485
21.11.10 08:30

Já nějak nikdy neřešila v jaké místnost jsou a zda jsou tvdré nebo jaké :nevim: Dávám je do špajsky kde je asi 10-15°C přez zimu, možná i míň.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
714
21.11.10 12:03

Já mám super recept, kdy jsou sice tvrdé, ale do Vánoc změknou. Klidně pošlu recept, když budeš chtít. Jsou fakt výborné. Jako ty co mají v Ikee, po těch se můžu utlouct. :zed: