Opravdu mě může HA tolik ovlivnit ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.03.19 10:08
Opravdu mě může HA tolik ovlivnit ?

Zdravím, menší dotaz ohledně antikoncepce zda mu muže až takhle ovlivnit :) beru nově HA Dienille 10 měsíců ( předtím Yosefine 4roky) při 7 měsíci (platicku) užívání s nástupem menstruace která byla najednou hodně silná bolestivá bylo mi celkově hodně zle. Ze začátku užívání jsem jen špinila…mi začala silná úzkost z ničeho nic která trvá už 3 měsíce a ustálila se celkově jsem ztratila chuť do života nic mě nebaví netěší, jsem jak emočně otupělá nevím co cítím mám prázdno a spoustu černých myšlenek které se vztahují hlavně na přítele aniž by se něco mezi námi stalo. Planovali jsme naši 3ti dovolenou velmi jsem se těšila a už plánovala a teď ani nevím jestli se těším. Velmi se potím bez námahy občas i v noci. Jsem nervózní protivná mrzutá nevrlá… Jsem plačtivá neustále brečím i v práci. K sexu mám totální nechuť jakékoliv dotyky od přítele které naznačují k sexu mě vytáčí ( přítel mi nevadí ani nehnusí ).Vlastne ani nevím proč ji beru když chuť na sex je 0 asi jen kvůli zlepšení pleti, která se mi především v poslední době zhoršila. V noci se několikrát vzbudím… Už jsem z toho všeho tak unavená. Nevím jestli se objednat k psychologovi nebo vysadit HA a uvidím. Ale zatím bych chtěla vědět Vaše názory zkušenosti, zda je možné aby mi HA takhle ovlivnila psychiku a měla z ní tolik vedlejších účinku? Předem děkuji :mavam:

Reakce:
Mišule86
Kecalka 179 příspěvků 04.03.19 10:13

Ja bych zkusila vysadit, popř. opět změnit. Myslím, že vliv to mít může..

MP Evik
Kecalka 144 příspěvků 04.03.19 10:20

Ano může tě to takto ovlivnit. Když jsem začala užívat antikoncepci, tak jsem to měla podobně, hlavně tedy co se týče nechuti k sexu a přecitlivělosti. Doporučuji nejprve vysadit a měsíc počkat (u mě trvalo měsíc, než se tělo srovnalo a vrátilo do normálu).

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.03.19 10:28

@MP Evik akorát mám 7 dní pauzu tak budu pokračovat a uvidím :think: děkuji za názor :kytka:

Heivka
Závislačka 3873 příspěvků 04.03.19 10:30

Jo mě tohle antikoncepce taky udělala, dávala jsem se do kupy asi tak 1,5× déle než jsem jí brala, ale já byla mladá a blbá a nechala si píchat depo proveru, která se z těla dostává pomaleji než z pilulek.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.03.19 10:47

@Heivka no jsem mladá je mi 22 a HA beru necelých 5 let , takže si myslím , že vzpamatování se bude velmi náročné :)

sisifa
Stálice 67 příspěvků 04.03.19 11:07
@Anonymní píše:
@Heivka no jsem mladá je mi 22 a HA beru necelých 5 let , takže si myslím , že vzpamatování se bude velmi náročné :)

Ve tvém věku jsem ji taky vysadila, brala jsem ji asi 6 let, no a dostat cyklus a tělo zase do normálu trvalo asi rok, ale velké změny k lepšímu jsem cítila už do třech měsíců po vysazení, to byl najednou obrat o 100 % :lol: a to jsem první 3 roky na sobě vlastně žádné negativní účinky necítila, teda krom toho, že mě kluci nijak zvlášť nezajímali - no jo libido bylo na nule, ale v té době mi to nedocházelo :oops: všechno, co jsi popsala bohužel může ta antikoncepce způsobovat. Dej si pár měsíců bez toho a uvidíš, jestli ti bude lépe. :palec: A ta chuť na sex je po očištění těla diametrálně odlišná! :lol:

Váš příspěvek
Reklama