Opravdu se po AD přibírá na váze?

Anonymní
11.6.20 21:40

Opravdu se po AD pribira na vaze?

Pul roku beru AD. Apoparox. Posledni 4 mesice mi jde nenapadne vaha na horu. Dnes jsem byla na mereni a opravdu. 4 kg tuku na hore. Vim ze nekdo trvdi ze se po AD pribira a nekdo ne. Ale existuje nejaka studie? V pondeli si jdu pro jiny leky, z jinych duvodu tak jsem strasne zvedava co se semnou bude dit. Od zitrka najizdim i na jine stravovani. :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

4468
11.6.20 21:41

No tak ze samotných pilulek se nepřibírá, to je jasný. Spíš se přibírá z toho, že je člověk víc v pohodě, víc mu chutná a hodně žere. :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.6.20 21:43

@Cenarius takze neni mozne, ze sami leky pomahaji k tomu aby se vic ukladaly tukove bunky? Myslim po te chemicke strance.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
11.6.20 22:02

Celý život jsem mohla jíst vše a stejně měla furt 50,max.55 kg. Po Mirtazapinu ukazovala za pouhý rok ručička váhy skoro 75!! Psychiatr říkal, že za to může AD, že se to nějak váže na tukové buňky či co. Okamžitě jsem se rozhodla Mirtazapin vysadit. Je to půl roku a zatím jsem dala dolů cca 8 kilo. Bohužel se mně asi změnil metabolismus a jde to dolů opravdu horko těžko, musela jsem zcela překopat jídelníček, přidat pohyb.. No, aspoň dělám něco pro zdraví.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
11.6.20 22:14

Nabrala jsem po Cipralexu 8 kg. Po výměně za Brintellix už nepřibírám, ale dolů to jde zatím hodně pomalu…
M.

  • Nahlásit
  • Citovat
Ou
13643
11.6.20 22:15

Ne SSRI nemají za vinu vyšší přibírání - ale pokud jsi před srovnáním psychiky moc nejedla, tak se pochopitelně organismus chce nakrmit.
Mitrazapin nepatří do skupiny SSRI jako třeba apo-parox.

Takže neměň léky, co ti fungujou, ale uprav životní styl - ono to cvičení taky s úzkostmi a depresemi dost pomáhá.

Jako čtyři kila navíc za srovnanou psychiku je dost přijatelná cena. Neměń léky -,může se ti to celé zase úplně rozjet. Spíš se soustřeď na více pohybu.

Jsi někde v psychoterapii? Tak tu případně je taky nejvyšší čas přibrat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
34385
11.6.20 22:27

Po SSRI se nepribira.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.6.20 22:39

@Ou bohuzel musim menit leky, protoze spatne spim mam zive sny, u kterych nevim zda je to jen sen nebo skutecnost. Do toho stavy poceni. Kdyby slo jen o vahu tak bych urcite lek nemenila. Pred tim.jsem brala Cipralex 5 let a vaha se ani nehnula.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama