Ošetřovné -koronavirus 10 lete dítě

Anonymní
17.3.20 19:46

osetrovne -koronavirus 10 lete dite

Ahoj vsem :kytka:, mam takovy asi blby dotaz, ale chci se zeptat nikde to nemuzu najit zda se vztahuje osetrovne pri zavreni skol i na 10 - ti lete dite. na strankach ossz jsem nasla dite mladsi 10 let takze to chapu tak, ze kdyz mam 10-ti leteho syna jiz s nim doma zustat nemohu? Nezlobte se za zalozeni noveho tematu mozna zbytecneho, ale pracuji jako prodavacka ve velkem marketu jsem samozivitelka, a uz trosku nezvladam psychicky a temer i fyzicky praci a skolu, navic se bojim, at syna pripadne nenakazim popravde :(

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32511
17.3.20 19:53

Do 10. narozenin dítěte…jakmile je mu 10 let a jeden den tak už se to na něj nevztahuje…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.3.20 19:54

Monchichik

Dekuji, je to pekne blby teda :(. moc dekuji za odpoved :kytka: :kytka: :kytka: budu doufat a verit :(

• Citovat
  • Upravit
2852
17.3.20 19:54

První informace byla, že se to na něj nevztahuje, druhá, že to upraví i na starší děti a prodlouží placenou dobu na celou délku momentální situace. Pokud vím, jednání zatím neproběhlo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
32511
17.3.20 19:56

@smudlinky jednání proběhlo, protáhli to na dobu nezbytně nutnou, už to není 9/16 dní, ale věk nezvýšili…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.3.20 19:57

smudlinky

Probehlo bohuzel na neurcito na stejnou vekovou hranici :(. Nevim uz co delat tajne jsem doufala ze aspon jako samozivitelka to budu stejne jako pri beznem osetrovnem kdy mohu byt az do 15 ti let s ditetem doma a nevztahuje se tam ta hranice 10. Holky moc vam dekuji musime se s tim s prckem porvat sami :kytka: :kytka: :kytka: :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
17.3.20 19:59