Oslava narozenin, když se dvě strany rodiny nemají rádi.

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
10
4.7.22 09:41

Oslava narozenin, když se dvě strany rodiny nemají rádi.

Dobrý den, jsem tady nováček a ráda bych Vás požádala o radu. Chystáme první oslavu narozenin syna. Problém je, že rodinné vztahy z manželovy i mojí strany jsou dost na bodě mrazu, nikdy si nic neudělali nebo tak, ale nemusí se. Oslava by byla poněkud trapná a nepříjemná. Stačí vždy ta chvilka, když se náhodou minou u nás doma, nemají si co říct. Představovala jsem si jednu větší oslavu, ale bylo by to prostě strašně na krev… Udělali byste tedy oslavy dvě? Se dvěma dorty, atd? Přijde mi to i do budoucna takové nepraktické, ale co se dá asi dělat….Nebo to tak také praktikujete? Děkuji a těším se na Vaše názory.
:kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8617
4.7.22 09:42

Udělala bych oslavy dvě.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8115
4.7.22 09:46

Pokud si nic neudělali, byla by oslava jedna. Pokud jsou normální, tak se snad ve slušnosti dokážou jedno odpoledne strávit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34526
4.7.22 09:48
@Kfětoslava píše:
Pokud si nic neudělali, byla by oslava jedna. Pokud jsou normální, tak se snad ve slušnosti dokážou jedno odpoledne strávit.

jo a napjatá atmosféra se bude dát krájet, to bude příjemně strávené odpoledne

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26396
4.7.22 09:49

Nemají si co říct, nebo si vysloveně něco provedli?

Já osobně bych udělala jednu. Až si časem dítko najde kamarády a bude chtít (školka, škola) ještě jednu s kámošema, budete dělat tři?

Pozvala bych všechny, kdo chce přijít, přijde, kdo nechce, tak holt nechce - a můžou mu popřát třeba někdy příště na běžné návštěvě.
Třeba najdou společné slovo, když se takhle párkrát sejdou ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
43756
4.7.22 09:50
@MJka píše: