Osoba zdravotně znevýhodněná - co z toho plyne pro zaměstnance?

Anonymní
22.11.19 10:17

Osoba zdravotně znevýhodněná - co z toho plyne pro zaměstnance?

Ahoj,

dostala jsem nabídku od lékaře, zažádat si o OZZ z důvodu dlouhodobých zdravotních obtíží. Ale nevím, co by se pro mě změnilo? Musela bych hledat jen zaměstnání, kde chtějí OZZ nebo jakékoliv? Pracovní doba by musela být vždy kratší než 8 hodin? A jaké by z toho pro mne plynuly výhody či omezení? Neví někdo?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1069
22.11.19 10:21

https://web.cssz.cz/cz/ozz/ třeba se tu něco dovíš.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.11.19 10:26

@iamlenka to jsem našla, ale nenašla jsem tam odpovědi na své otázky :?

• Nahlásit
  • Citovat
7811
22.11.19 10:38
@Anonymní píše:
Ahoj,dostala jsem nabídku od lékaře, zažádat si o OZZ z důvodu dlouhodobých zdravotních obtíží. Ale nevím, co by se pro mě změnilo? Musela bych hledat jen zaměstnání, kde chtějí OZZ nebo jakékoliv? Pracovní doba by musela být vždy kratší než 8 hodin? A jaké by z toho pro mne plynuly výhody či omezení? Neví někdo?

Ne, pracovní doba by nemusela být kratší než 8 hodin. Práci si nemusíš hledat přímo jen pro OZZ, ale takovou, která bude vyhovovat tvému zdravotnímu stavu. Jinak výhody nejsou asi žádné, ty jsou asi pro zaměstnavatele, kdybys šla pracovat třeba do nějaké chráněné dílny, tak na tebe bude pobírat příspěvek.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.11.19 10:46

@arinecka děkuji moc. A nevýhody pro mě jsou?

• Nahlásit
  • Citovat
7811
22.11.19 10:49
@Anonymní píše:
@arinecka děkuji moc. A nevýhody pro mě jsou?

Nevýhoda je tvůj zdravotní stav, nemůžeš dělat prostě všechno. Když se budeš hlásit na ÚP, tak tam musí brát na tohle ohled, a nabízet ti práci, která by tvému zdravotnímu stavu vyhovovala, záleží na tom co ti je.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.11.19 10:53

@arinecka děkuji moc

• Nahlásit
  • Citovat
7811
22.11.19 11:03
@Anonymní píše:
@arinecka děkuji moc