Osypání na obličeji,loupání a boule

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.06.19 09:07
Osypání na obličeji,loupání a boule

Ahoj
Minulý týden jsem se z ničeho nic den po dni osypávala v obličeji. Vypadalo to jako akné, začalo to na čele, pak to pokračovalo na spánky, na nos a pak na jednu tvář. A včera ráno jsem si našla na zadku dvě bolestivý bouličky. Šla jsem k obvodní a ta mi dala antibiotika na 3 dny a roztok solutio castelani, který si mám dávat na obličej večer. Během dne jsem si ale našla dalších pár bouliček, o kterých normálně nevím, ale když je zmáčknu, tak bolí. Doktorce jsem to rikalara nevím, jestli to s tím souvisí, ale do toho všeho jsem ztratila chuť k jídlu a bolí mě trochu prsa. A teď se mi navíc obličej začal loupat. Nesetkal jste se s tím někdo?

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama