Otěhotnění po mini interupci, nejlépe hned?

18.11.19 10:28

Otěhotnění po miniinterupci, nejlépe hned ????

Dobrý den, omlouvám se za dotaz, ale snad se obejde bez odsuzovaní. 8.11.2019 jsem podstoupila miniinterupci v 7+4tt. Byla indikovaná lékařem z toho důvodu, že mám za sebou tři porody císařským řezem, z toho poslední byla dvojčata. I když se mi nechtělo, tak jsem poslechla lékaře a rodinu, jelikož opravdu máme čtyři děti (10, 9 a dvojčata 6,5roku) a je pravda, že to je dost ???? navic ty císařské řezy. V den miniinterupce jsem měla sto chutí utéct ze sálu, což jsem bohužel neudělala. Po zákroku jsem vůbec nekrvacela ani nešpinila a dodnes stále nekrvacím ani nešpiním. Ale k dotazu. Po kontrole 4dny po zákroku jsem měla děložní sliznici 14mm, není to moc po interupci? A další dotaz, je zde někdo, kdo by otěhotněl brzy po miniinterupci? A třeba i někdo kdo má za sebou více jak tři císaře? Nemohu si pomoct, postoupení miniinterupce bylo to nejhorší co jsem kdy zažila a miminko bych si opravdu moc přála. Děkuji zda jste dočetly až sem a snad se najde někdo kdo by poradil, nebo něco podobného zažil. Velmi děkuji :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
PHV
1293
18.11.19 10:36

To snad ne 8o

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12542
18.11.19 10:38

Rozumím tomu správně, že jsi nedávno šla dobrovolně na interupci a teď chceš miminko? To je vtip?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20581
18.11.19 10:39

Tak proč si tam lezla když si to dítě chtěla??

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
290
18.11.19 10:42

Pokud vím tak po miniinterupci můžeš znovu hned otěhotnět ale přeci jen jsi ji podstoupila před 10 dny, to je celkem hodně krátká doba.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6303
18.11.19 10:46
@PrcekVladka píše: