Otěhotnění přes prezervativ?

21
26.11.20 09:43

Otěhotnění přes prezervativ?

Zdravím vás všechny :kytka: Prosím vás, někde jsem se dočetla, že nějaké maminky otěhotněly i přes prezervativ. Dost mě to vylekalo. S přítelem praktikujeme chráněný sex a velmi dbáme na správně provedené ochraně. Kontrolujeme jestli je kondom v pořádku, a po ejakulaci velmi opatrně vytahuje. Jenže mám teď velké obavy. Je mi 19 a studuju. Hledám spíše uklidnění. Je mi jasné, že při protržení kondomu, nebo nepatrné trhlince tu ta možnost je, ale opravdu to pečlivě kontrolujeme. Přítel má hojné množství spermatu a tak se bojím vždy, aby to neproteklo bokem, i když vždy vidím, že je kondom velmi přilnutý a nic nikam neteče. Myslíte, že šance na otěhotnění u mě nehrozí? Ptám se jako malá holka v bravíčku, jistě vás i rozesměju… jen se snažíme být zodpovědní a dostalo by nás, kdybychom i přes to vše měli takového smolíka :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1751
26.11.20 09:48

10 let s kondomem a nic. Pouzivame Durexy a Passante. Nikdy se ani neroztrhl, mimino taky nemame. Za me je to spolehliva ochrana, kdyz se pouziva spravne. Rozhodne mi prijde spolehlivejsi (a zdravejsi) nez prasky, kde staci mit prujem, brat nektera antibiotika atd. a prestanou te chranit, aniz by sis toho byla vedoma.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6174
26.11.20 09:48

Bude to v pohode, neplas.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6068
26.11.20 09:51

Myslím, že spolehlivost kondomů se uvádí kolem 93%. Můžete používat ještě další formu antikoncepce třeba spermicidy, nebo hormonální.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1314
26.11.20 14:35

Protržení kondomu při správném zacházení je tak nepravděpodobné, že se nemusíte bát. Dbejte na to, aby nebyl nikdy prošlý, aby se správně skladoval (nebyl někde zmačkaný v kalhotách, nebo neměl propíchnutý obal atd. a bude to dobré. Málokdy kondom selže bez toho, aby napřed selhal lidský faktor.